hoi ik "lees" de laatste tijd altijd mee met dit forum en moet zeggen dat ik fan ben geworden. dus stuur in die testen ! ik moet nog trainen in het turen voor de dames met een positieve test proficiat !! die van het kruitvat 2 voor 5 euro zijn toch wel favoriet spinnekop
Heey allemaal, ik heb een vraagje en ik vind het niet nodig om daar een nieuw topic voor aan te maken, dus probeer ik het hier. Ik hoop zo dat iemand mij antwoord kan geven. Ik lees best wel vaak dat ovulatietesten positief blijven na je eisprong als je zwanger bent. Bij mensen die dit toevallig hebben meegemaakt; je hebt je eisprong, dan is de test knalpositief, de dag erna is ie maar heeeel licht, maar hoe gaat het dan... wordt de test daarna iedere dag iets donkerder, of blijft de test heel positief na je eisprong als je later zwanger blijkt te zijn? Ik heb zitten googlen, maar wordt er niet veel wijzer van! Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Bij mij werd de test positief, en daarna wel wat lichter, maar de teststreep verdween niet en werd ook niet meer zo licht als voor de eisprong. Een echte knalpositieve ovutest heb ik na de eisprong echter ook niet meer gehad (maar daarvoor heb ik misschien ook niet lang genoeg doorgetest: ze waren op...) Voor mij was de ovutest in ieder geval geen duidelijk teken dat er een beginnende zwangerschap was...
CW1, ovu testen zijn geen zw testen, hé, en een (bijna) positieve ovu test betekent niet altijd dat je zwanger bent. Maar om je vraag te beantwoorden. Bij mij is het deze keer zo gegaan: ei = positieve ovu test, een dag daarna = geen positieve ovu test wel een duidelijke tweede streep, daarna een paar (bijna) witte ovu testen, daarna een duidelijke tweede streep maar lang geen positieve ovu test en toen al een licht positieve zw. test.
Dit had ik ook. Een aantal dagen na NOD had ik overigens wel een knalpositieve ovu-test (had nog over en geen zw-test meer in huis) Had niet verwacht dat er zoveel kleurstof in zou kunnen zitten, aangezien de controlestreepjes van de ovutesten van zw&kids redelijk licht zijn.
Hoi ik heb eff een vraagje... gister getest met clearblue en er kwam een klein dun streepje als plusje vanmiddag ook weer getest en dat was een vaag plusje ik wilde graag zeker weten of ik nou zwanger ben dus ik denk koop een clear blue digitaal maar die gaf aan niet zwanger... ik vraag me dus nu af wat moet ik geloven.. heeft iemand dit al is eerder meegemaakt ?? ben nu inmiddels al op dag 34 van me cyclus terwijl ik vorige 3 maanden rond de 30 dagen zat..
Jeeehhhh ook ik mag mee praten eindelijk, ipv van meelezen! Heb vanochtend 4 dagen voor nod getest en ik ben ook zwanger! Foto ga ik vanm er proberen op te zetten, zit gewoon te shaken! Nu hopen dat het een plakbeeb blijft
He hammelientje van harte gefeliciteerd!! Je hebt wel heel erg vroeg getest zeg haha het was 4.57 toen jij dit bericht schreef haha we zijn bijna te gelijk uitgerekend!! Hopen op mooie plakbeebs!! Liefs
@Quint gefeliciteerd! @Sw33 ik zou en kruidvat halen meid....cb moet echt een duidelijk even breed streepje zijn als de andere @Hamelientje gefeliciteerd!
ik zie um ook gefeliciteerd!! @ hier heb hele erge buikpijn (heb ik nooit als ik ongi ben) dus waarschijnlijk heeft er toch iets heel kort gezeten (vandaar de lichtpositest ook) jammer maar we gaan vol goede moed naar Juni!!
@Antares heb net je verhaal gelezen...jeetje......ben er stil van... Maar dit zou dan wel heeeeeeeel bijzonder zijn!!!