Dankje, ben nog wel voorzichtig hoor! maar er staat echt een streepje idd en temp is nog hoog, ben ook wat onzeker omdat ik zoveel mooie testen al zie voor nod, en ik ben nu al 1 dag overtijd.... hoop over een paar dagen een knaltest te mogen laten zien xx
Antares, wow mooi meis Gefeliciteerd , Onewish ik duim heel hard voor je. Ik Zie wel een.streepje hoor.......
volgens mij staat er echt een 2de streepje en wbt posi test voor nod ik had nu ook pas bij 1 dag overtijd een licht posi test dus dat zegt niet veel hoor de een maakt sneller hcg aan dan de ander iedergeval voortzichtig gefeliciteerd groetjes en liefs joyce @antares gefeliciteerd geniet ervan
op deze zie ik inderdaad een mooi licht streepje, op de andere als ik dan kijk denk ik ja.. en als ik knipper ben ik hem kwijt. hopelijk over 2 dagen een hele positieve test!!
Antares meid wat zie ik een streep!!! gefeliciteerd meid!!!! Wat een heerlijk gevoel zeg om eindelijk na al die tijd en de mmm een streep te zien..... Het is je gegund en hopelijk is het een hele mooie plakbeeb.... dikke kus ink