Vandaag nog een OVU test gedaan en we hebben nog een knaltest, dus weer ff klussen vandaag haha. Maar hoelang houden zo'n knaltesten ongeveer aan? Dit is de eerste keer dat ik met OVU testen werk dus is dat nog echt nieuw voor mij
Ik heb een testje voor jullie... ik zie wel een lijntje en mijn man ook, maar ik twijfel toch over de juiste plaats enzo . Mijn NOD is maandag.
Waar je heel vaag iets ziet, daar staat hier een lijntje waar je niet voor hoeft te turen en de test te draaien. Ik begin een klein beetje hoop te hebben. Zondag doe ik nog een testje!
Tord en mamavanyelin ik zie bij beide een duidelijk streepje hoor! Zelfs mijn vriend ziet hem, en als een man hem duidelijk ziet zegt dat heel wat haha! Alvast voorzichtig gefeliciteerd
ik heb ook niet moeten turen maar ik zie een vaag licht lijntje zonder turen en dan nog zonder bril ben benieuwd naar zondag
ik lijk toch ook wel echt een streepje te zien op de goede plaats!! over 2 dagen nog eens dan is hij vast een stuk donkerder!!
Lieve tuursters, Zien jullie iets (vroege Testpoint test) en zo ja een "echte" of een indroger??? Ei was wat later deze maand en zit nu 9 dpo..... Bekijk bijlage 147254