Hai Dames, Ik zit op het wachtbankje van mei ... 27 maart een mk gehad, en nu cyclus in de war. Ik test zo nu en dan elke de paar dagen en nu deze test... heb al eerder dunne lijntjes gehad.... maar de afgelopen paar dagen niet meer.... mijn vraag is of jullie hem zien en wat jullie ervaring is met dit soort streepjes.... Bekijk bijlage 147407 Alvast bedankt voor de reacties!!
Ik zie een pennenstreep en dat is bij deze testen meestal een indroger en negatief misschien morgen met een k2v5 proberen? Hoeveel dpo zit je?
Dankjewel voor je snelle antwoord! Geen idee.... als ik uitga van een normale cyclus had ik 24 april ongesteld moeten zijn....De kv testjes heb ik helaas niet meer en deze nog over van een keer op zondag bij de AH.... (keuze tussen predictor en deze van clearblue) Ik ben eerlijk gezegd ook bang voor een indroger maar hij was wel snel zichtbaar.... Ik heb dit deze cyclus al een aantal keer gehad, maar de laatste twee weken niet meer, geeft toch weer hoop...
@nanny en Lovely Gefeliciteerd Ik heb vandaag weer een OVU test gedaan die van vandaag is wel lichter dan gisteren maar nog steeds positief. dit is de derde test Positief kan dat zie foto moeten we nog doorklussen Bekijk bijlage 147412 Sorry dat ik niet meteen reageer want diverse toetsen van het toetsenbord werken niet meer gisteren is er water over het toetsenbord gevallen weet niet wat ik nu moet doen