28 en 29 zijn positief en dat kan perfect! de laatste is al terug "negatief" al zijn wel de 2 lijnen gelijk hoor maar dat had ik heel de cyclus door met die van kruidvat. je moet ze wat kennen
Oke dank je wel, we klussen vanavond nog ff door en morgen en dan zullen we toch wel genoeg geklust hebben in de vruchtbare dagen lijkt mij
Nannie, mooi!!!! Gefeliciteerd! Xlovely, gefeliciteerd! Het is je gegund zeg! Kinderwens, ik denk dat de laatste ook negatief is. Maar vanavond en morgen nog klussen kan geen kwaad hoor! hihihi Ik heb ook weer getest vandaag... Ik had mezelf nog zo beloofd om pas op moederdag te testen, dan ben ik al lekker overtijd en hoef ik niet zo te turen naar streepjes. Maar ja, onverbeterlijk... Maarrrr, ik zie wel een streepje. Maar heeeel vaag, dus het kan net zo goed een indroger zijn (kv2v5). Maandag nog maar eens testen. Ik heb geen foto gemaakt, ik denk dat je daar helemaal niks op ziet
met het toetsenbord kan k je niet helpen maar je ovu test lijken mij die van 28 en 29-04 positief! hij gaat nu idd weer naar beneden! je kan vandaag of morgen nog een keer klussen...
Iedereen bedankt voor felicitaties! maandag en woe op nod test ik nog een keer pas daarna durf ik banner te veranderen lovelyx gefeliciteerd meid! avil en marije1980 volgens mij hebben jullie zelfde soort + of niet? het lijntje van de + moet even dik zijn als de horizontale.... heb helaas ook al eens zo'n pennenstreep gehad. Over paar dagen nog s met kv!
Hahaha ja het toetsenbord probleem ga ik maar bij de verzekering neerleggen de laptop is net een maand oud dus ben er niet blij mee. Zit nu ff op onze oude laptop, dus snel ff werk van maken. Ik hoop dat we over 13 dagen een hele mooie test in handen zullen hebben ooh ik hoop het zo
Nee, ik was het niet. Ik test nooit meer met de plustesten. Zie te vaak valse lijntjes voorbij komen. Mijn test was een kv2v5 en ik beschouw hem als negatief, maar toch niet helemaal....
Marije , spannend meid ik duim voor je. Ik las je bericht en dacht nu al weer aan testen toe?! Maar ik ben zelf morgen 9 weken. De tijd vliegt echt voorbij. De vorige keer liepen we nl gelijk qua testen. Succes!
De tijd vliegt inderdaad zeg! Ik kan me je testen inderdaad nog herinneren. Fijn om te zien dat het zo goed met je gaat! En al bijna 9 weken! Geweldig!! Bedankt voor het duimen!
Bedankt dat er zo snel reacties zijn gegeven! Ik heb net even een predictor gedaan.. (geen vroege) en die is negatief. Das de enige test die ze naast clearblue bij de super verkopen.... Ik moet dus nog even geduld hebben, want ik lees net dat die dingen ook niet te vertrouwen zijn....
jee wat loopt dit topic snel , bijna niet bij te houden en persoonlijk te feliciteren daarom alle dames die positief getest hebben gefeliciteerd !!!!! spinnekop
Hoi Dames, willen jullie even naar mijn ovu testen kijken en beoordelen 1e test: gistermiddag 2e test: vanmiddag 3e test: vanavond eergister en gister avond geklust... Bekijk bijlage 147493 Hoe zit dat nou, wnaneer is mn ei "waarschijnlijk" geweest....is het dus onnodig vanavodn nog te klussen? ik snap het even niet meer, dat ie zo snel negatief is? (of had ik niet moeten testen savonds?) alvast bedankt!
fafje als je vanavond nog klust zit je goed moet niet natuurlijk haha vaak springt jouw ei binnen 24u nar een posi ovu.. moi ik ga ff voor je kijken lieverd!