Ik zie hem zo ook zitten hihi, na vanmorgen tot half 2 beroerd te zijn geweest kon ik het niet laten.... Ben pas 7 dpo, volgens ovu test heb ik vrijdag ovu gehad..... zo, ma, wo, do geklust...
Gaat niet lukken, het is te donker en mijn flits van mijn handy is te licht... en lief slaapt al haha
die van 28-29 zijn positief de rest begint af te zwakken dus je ei is na die positieve testen 24-48 uur erna gesprongen...
Het is er een van babytest.de van de makers van ascimed uit duitsland.... geloof dat ie met 10MG/UIU al test.... Maar geloof me, er staat een streep!!! Zit hier met hartkloppingen!
bij een positieve test springt je ie toch binnen 24-48 uur he? Dus meid klus gewoon door dan ben je tenminste zeker
nee ik test over 2 dagen pas weer hoor! wilde eigenlijk wachten tot over 6 dagen haha, maar na vanmorgen een innige relatie te hebben gehad met de plee kon ik het niet laten... ik ben namelijk geen overgeef-persoon hahaha ik geef echt nooit over, de laatste keer was denk ik 6 jaar geleden namelijk hahaha
hij is nu ook donkerder en meer zichtbaar, alleen kan ik niet fotograferen nu, moet ik morgen even doen....
cindy, ja ik snapte het allemaal niet meer hoor...haha ik zit er weer helemaal in, ben alles alweer vergeten hoe en wat
wat je ook kan doen is test schuin onder een lamp houden en flits uit en macro aan en zo proberen? anders gewoon overmorgen weer plassen
dank je meissie, het begon zo... dinsdag had ik toch weer zo een eileider pijn, maar sinds woensdag weer weeig, borsten doen megazeer, en gisteravond heel erg opgezette buik, ik moest mijn broek openzetten... tot ik vanmorgen opstond... ik was hondsberoerd... dat heeft tot een uur of half 2 geduurd... sinsdien heb ik het koud hahahaha