Ik zag weer mooie testen voorbij komen allemaal gefeliciteerd meiden Ik was er even een paar dagen tussenuit maar ik ben er weer @ marije oei spannend bij jullie en zo snel alweer ga heel hard voor jullie duimen
Dat geloof ik meteen en ja ik kan het beamen het is geweldig met drie kinderen hahaha. Ik wens je in ieder geval een voorspoedige zwangerschap toe!! Enne over een paar dagen een knaltest hier showen he
hahaha nee hoor manlief is geholpen twee jaar geleden Ik vind het goed zo met drie gezonde kinderen. Ik hoef zelf niet meer te testen en ik vind het zo leuk hahaha nu tuur ik wel naar de testen van de andere meiden hier
ja is ook leuk haha om te kijken naar andere zijn testen ja als dit allemaal goed mag gaan,dan mag manlief ook hakkie takkie weg zakkie gaan doen
@Ilone,en moet je nagaan we hadden net gewokt inclu drinken,had iets van 6 glazen cola op en 1 liptonice en gelijks daarna getet en binnen 2 min zag ik dat roze steepje komen, vandaag is de stad open hier,ga denk ik nog wel ff een kv test halen
Goedemorgen dames, Op pagina 452 mijn eerste test van vrijdag (9 dpo), hier die van gisteren (10 dpo). Al duidelijker toch?? Bekijk bijlage 147515