Mooi Hammelientje! Mijn test van vanmorgen (ja, toch weer getest ) Volgens mij is deze al duidelijker dan ik vorige maand had....
Thanks allemaal voor de reacties! Ben gewoon zo onzeker na mijn miskraam dat ik elke dag test gewoon! Vandaag is eigenlijk mijn nog, en net weer een test gedaan (hoezo verslaafd) en teststreep is bijna net zo donker als de cstreep! Voor alle zwangere vrouwen van harte gefeliciteerd ook en nu hopen da alles goed blijft gaan! En dat er maar veel roze testen mogen komen! xxx
@ marije, ik hoop echt voor je dat het een plakbeeb word! Ik zie nu pas je onderschrift We gaan duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan!
Debende, foto? Marije, jaaaa wat gaat dat snel he! Morgen 11 weken! Joepie! Ik had net m'n buikbanden in de handen, oooooh wat kriebelt dat.... Hopelijk volg jij me idd!
Marije, ik duim voor ons! Ik vind het na 1 miskraam al doodeng, dus ik begrijp hoe jij je moet voelen.... DUIM DUIM DUIM!
Wat zijn jullie lief, dank je wel! Ik duim ook voor jullie! En Sansky, die buikbanden zijn echt zo leuk om te dragen
Hier van het weekend ook nog een test gedaan... Hoezo testverslaafd! Helaas vergeten te filmen, maar gelijk een duidelijke streep die uiteindelijk veel donkerder werd dan de controle streep! Nu zijn de testen op en ik ga er ook geen meer halen. kom hier mijn portie turen naar testen wel halen!
Goedemorgen dames! heb vanmorgen weer getest zie hieronder foto van 10 dpo en vanmorgen 12 dpo. Wat zeggen jullie? Lijkt mij wel donkerder te worden toch?