@februari: ik heb me voorgenomen op zn vroegst weer van het weekend pas te testen. en vandaag ben ik tot nu toe doorgekomen haha (heb namelijk nog 10 testen in de kast liggen hihi) @nanette: heb mn laptopschermpje nog even schoongemaakt en dan lijk ik op de onderste iets van een schaduwlijntje te zien, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, sorry!
nanette ik heb je testen even bewerkt en zie op de bovenste test zo een duidelijk streepje.. Bekijk bijlage 137349
Miss gefeliciteerd duidelijke test. Nanette ook ik zie op beide een 2e streepje op de bewerkte foto van lydia een voorzichtige felicitatie.
Helaas kan ik ook niks vinden heb mijn paintshop programma erop losgelaten maar niks helaas wel jammer hoor had het je zo gegunt!
wat lief van je! Weet je..ik zie thuis het streepje wel.. maar ik twijfel zo of het weleen pos resultaat is.. Maar aan de andere kant heb ik gewoon het gevoel van wel..
Heb een aantal behoorlijk positieve testen gezien! mariekek, poetjuh en de andere gefeliciteerd!!!!!!!
Oeh dat is heel spannend ! Hij is erg duidelijk aanwezig, dus wie weet Voel je je verder goed ? Voor alle andere dames met een nieuwe positieve test, gefeliciteerd ! Dames met minder goed nieuws, sterkte *knuffel*
miss1985: van harte gefeliciteerd!! nannete: ik zie op allebei de testen een tweede streep! edit: op die bewerkte helemaaal, oh spannenddd surf: wow weekend is nog heel ver hihi knap hoor... 10 testen jeetje da's moeilijk, 20 oogjes die je aanstaren en roepen dat ze gebruikt willen worden poehh. Succes met wachten meid en ben heel erg benieuwdd. Oh haha eerste dag is binnen meiden, heerlijk al die positieve testen!!
@snoepje,poetjuh,laupa,miss1985,marieke.........mooie testen gefeliciteerd wauw rose maandag hier @nannet ik zie ook een licht streepje....spannend