Hoi meiden, ik heb niet alles teruggelezen sorry.... Helaas een paar meiden bij wie het mis is gegaan. Heel veel sterkte ik vind het erg naar voor jullie! @ meiden met posi test gefeliciteerd. Meiden ik heb een ovulatietestvraag. Zoals jullie misschien hebben meegekregen was mijn cyclus de laatste keer belachtelijk lang (meer dan 120 dagen) nu ben ik begonnen met Efamol pmp, en toen werd ik na een aantal dagen ongi. Ik ben nu natuurlijk erg benieuwd of ik nu toch een wat kortere cyclus zal krijgen. En ik wil graag weten of ik een eisprong heb. Ik wil dus ovulatietests gaan gebruiken, maar t ziet er naar uit dat ik die misschien wel een aantal weken iedere dag moet doen...zijn er hier meiden die daar ervaring mee hebben? En, is t zo dat je test van de ene op de andere dag posi kan zijn? Dus dat je bijv op maandag nog een licht testlijntje hebt en op dinsdag opeens donker? En is 1 test op een dag wel genoeg, mis je de piek dan niet? Groetjes!
@flex: Thanks meid... Je hoort de ontwikkelingen wel... @februari: ja best moeilijk al die mooie ongebruikte restjes hier haha. Maar heb m'n vriend beloofd niet zonder hem te testen en hij ziet me aankomen, elke dag een nieuwe test... Dus ik hou vol... Of word natuurlijk ongie...
Sas, je kunt beter temperaturen, want een ovulatietest kan echt van de een op andere dag positief zijn (maar soms ook 1 of 2 dagen ervoor iets duidelijker) en om de dag vrijen zodat je je eitje niet mist Heb je al eens tarwekiemoliecapsulles geprobeerd? ik heb er zelf een kortere cyclus door gekregen en langere lf... ook zijn ze goed voor de innestelling (ik neem ze nog steeds, want ze zijn ook voor huid en haar goed) Ik was er snel zwanger door, na 2 maanden gebruik (ervoor was mijn cyclus lange tijd niet goed voor zwangerschap) toen helaas een miskraam met 8 weken, maar 2 maanden daarna weer zwanger Je krijgt ze bij kruidvat (3 euro geloof ik)
Meiden, de meeste van jullie hebben mij wel gelezen. 3 testen werden mooi donkerder, maar ik had wel last van bruinverlies. Nu was het vanavond best wat helderrood, geen bruin meer. Het lijkt niet door te zetten, maar toch. Mijn plan was om morgenochtend opnieuw te testen, voor de laatste keer, om te kijken of hij donkerder wordt. Zal ik dat, als er geen bloed meer is, nog doen of maar beter van niet? maw zegt het wat als hij wel donkerder is?
Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest... Maar het kan natuurlijk ook mis zijn gegaan... Ik zou voor alle zekerheid nog 1 testje doen, dan weet je het wel Ik duim voor je!
ik zie niks en als je al wazig teste met die andere had de streep inmiddels duidelijker moeten zijn denk ik