Ja omdat je nu weer de pil slikt wordt je als het goed is kunstmatig(haha wat een woord) ongi toch? En dan zou ik eens testen voordat je weer met de pil zou beginnen en als die dan nog negatief is denk ik niet zwanger.... Tja er worden vrouwen gewoon ongi terwijl ze zwanger worden....maar bij jou is het weer moeilijker he....
Of zou ik dan dinsdag weer moeten beginnen....pfff haha 2 jaar van de pil af ik ben er niet zo bekend meer mee
Ik durf het bijna niet aan te nemen Omdat ik wat last heb gehad van bloedverlies kan het nog de andere kant opgaan... Maar bedankt voor jullie positieve reacties!
Nou dames, bedankt voor jullie info. Ik ga mijn kleine mannetje even de fles geven en even knuffelen Sowieso tot zaterdag en ik spiek af en toe hier nog wel even
hahah ik slik al een hele tijd niet meer de gewone pil....heb geen idee..ik slik cerazette en die slik je door
@ Appie idd over twee dagen nog eens testen ben benieuwd, en nog gefeliciteerd met jullie kleine mannetje
@ madklein ik zeg ook zwanger,mocht je het niet vertrouwen over twee dagen nog eens testen dan moet het streepje donkerder zijn s6
Ik denk persoonlijk dat het teststreepje teveel naar links staat en dat het streepje van opgedroogde urine is. Ik heb dit ook wel eens gehad. Heb je inmiddels weer getest? Spannend!
Haha volgens mij wil ik het gewoon niet geloven Gister was mn NOD, zou die dan niet duidelijker moeten zijn? Sorry voor mn gezeur hoor, maar ik ben het nou eenmaal niet gewend. Ik heb nog 2 testen liggen, die bewaar ik dan wel voor van de week.
nogmaals hcg verdubbelt om de dag..wanneer je nod was maakt niet uit want precies weten wanneer het allemaal gebeurd is weet je nooit Er moet straks een stijgende lijn in komen te zitten Nu heb ik nooit meer dan 4 testen gedaan dus hoe het verder gaat weet ik niet Maar dat je onzeker bent is normaal hoor...pas als je de echo ziet geloff je het een beetje en als ze geboren worden is het nog zo`n wonder dat je het niet gelooft dus ja...
Ik zie een licht streepje maar even breed als het andere lijntje van het +je... spannend meid, ik zou over 2 dagen nog eens testen, dan zou hij donkerder moeten zijn ook zou je over 2 dagen een clear blue met indicator kunnen doen, ook die zou positief moeten zijn en kan je gelijk duidelijkheid geven
wat ben je kattig! Ja ik had het tegen jou ja! Dat het bij jou geen pleziertje was, wil nog niet zeggen dat het bij andere ook zo is. En idd maar 1 zaadje nodig, maar denk je niet dat ze zelf dat ook weet? Vind het gewoon een overbodige opmerking katte kop
Ik ben in de*meelees-mode* maar ik heb weleens gehoord dat je in de 3 maanden na je bevalling extra vruchtbaar bent. Misschien vandaar deze (eventuele) zwangerschap, Appie1988?
@ madklein, ik vind hem er posi uit zien, anders dan een pennenstreepje. Misschien ff een ander merk halen?
@ appie, ik zou even contacten met je huisarts, over wat je nu met de pil moet doen, wanneer je weer mag beginnen etc. Want heb geen idee stel je bent zwanger nu en je stopt met de pil, misschien krijg je dan wel iets wat op een ongi lijkt, maar blijft je zwangerschap wel. Geen verstand van hoor, je huisarts hoop ik wel!