Over drie dagen ga ik het nog een keertje proberen met een digitale test van cb Hopelijk bestaat er dan geen onduidelijkheid meer over de uitslag en heeft dat beetje bloedverlies geen gevolgen gehad... Ik vind het wel spannend hoor!
Grr ik weet het allemaal nu niet meer :S .Vanmorgen bij huisarts testje gedaan en daar was die negatief..Zo weer heen want huisarts wil toch wat proberen te gaan voelen en/of doorsturen voor een echo (jeuj 140 euries). Krijg steeds meer "opvliegers". 2x licht posi getest en nu nega bij arts aaaarrgghh leuk testjes :S
hihihi, Ik dacht ach ik heb nog een test liggen ik doe um gewoon. Nog 1 van het kruitvat. haha de test streep is een dikke roze en de controle is een stuk minder roze meestal is het andersom. nja nog 1 week wachten en dan heb ik mijn eerste echo ben wel benieuwd.wat duurt wachten dan lang zeg.
dames dames, de zon schijnt, de lente is in het land! wees vrolijk en lief voor mekaar als het even kan
Sugarblossom wat heb jij een ontzettend mooi onderschrift! Echt prachtig! Zelf gemaakt? Bekijk bijlage 137498 Deze zijn van vanochtend, op mijn verjaardag nota bene! Wat een mooi en onwerkelijk cadeau! Het was onze 1ste ronde, en gelijk raak geschoten!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met het allermooiste kado ever ZWANGER geniet ervan...............
Appie.. ik zeg NIET zwanger.. er staat wel een tweede streepje , maar die staat teveel naar links.. niet op de juiste plek dus.. zo heb ik ze redelijk vaak gehad en niet zwanger.. deze test is negatief..
He Dames Ik wil even mijn smiley tonen,van afgelopen vrijdag..! Was wel na het zetten van pregnyl maar vond het gewoon ff leuk om te testen! Bekijk bijlage 137510
*bloos* dankjewel! Ja zelf gemaakt hihi Jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooi kadoooo!! Ik ben in april jarig hoop dan ook zo'n mooi kado te krijgen als jij