Ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad, en of ik hem heb gehad.. Ik word hier helemaal onzeker van! Ik heb van alles gevoeld.... maar dat waren verschillende dagen, dus ja..... Nu weet ik het niet
Ja daar kan ik inkomen zou ook helemaal gek worden van die lange cyclussen,heb het zelf nog nooit gehad,mijn langste was 29 En ik voel mijn ei heel duidelijk altijd al gehad kan gewoon amper lopen voor een paar uur! Ik hoop zo voor jou dat je hem in ieder geval wel hebt gehad en ja we wachten weer rustig af
Sjansie, 29... jaa dat is erg mooi! Dat zou ik ook wel willen hebben Tsja, er zit niks anders op.. w8en w8en w8en...
Je mag hem van mij wel hebben ik heb er toch niets meer aan en jij wel Zijn er geen tabletten voor om je cyclus te verkorten?
Sjansie, jaa geef me die van jou maar! Ik slik wel tarwekiemtabletjes ennuhm, etos zwanger worden.... maar ... die tarwe,... volgens mij verkort het niet mijn cyclus.. (zou het wel moeten doen, staat er op!) Ach jaaaaaaaaaa. Disney, spannend dus! Duim voor je Gimena, ah hopelijk wel snel roze nieuws
Je hebt hiervoor een vmk gehad dus ja je cyclus zal wel ontregeld zijn hierdoor! Ik hoop dat je niet zo heel lang meer hoeft te wachten
hier nog steeds alleen maar vage streepjes waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet (kan posi en nega zijn lijkt me) moet a.s. vrijdag ongi worden dus neem aan dat mocht het zo zijn ik wel een lijntje had gehad met een kv 2/5 testje niet??? vandaag nog niet getest trouwens.
Sorry zie hem echt niet Zag dat je al een paar dagen aan het testen was, dan hadden ze nu denk ik toch wel duidelijker moeten zijn ? Hopelijk heb je binnenkort wel een knaller !