hoi meiden, heb vandaag NOD en al twee dagen positieve testen in handen. Vind het fijn als mensen meekijken, maar hoe doen jullie dat? Zetten jullie ze in album en dan voor iedereen beschikbaar?
kan, kan ook als bijlage in bericht (beheer bijlage staat dan onder het typ venster als je bericht verzend)
Ik heb de foto's altijd hier geplaats, maak geen gebruik van mijn fotoalbum. Je moet datgene doen waar je je prettig bij voelt.
Hoi dames, in navolging van mijn kv 2v5 euro testjes met een heeeeel vaag 2de streepje, heb ik vandaag maar ClearBlue digital gekocht. Duidelijker kan het niet
En hier nog een foto van het patroon wat in de test zat.. Heel duidelijk 2de streepje! En dat terwijl ik vanmorgen nog zo'n kruidvat test had gedaan met ochtendurine en daar stond echt weer zo'n heel vaag streepje op. Zo geweldig zijn die testen toch niet dus
net nog maar eens getest maar omo wit :S 2dgn voor nod met middag dus is nog wel wat hoop. morgenvroeg maar weer
Hier mijn test van vanmiddag...ga straks een digitale halen, dit is een KV van 2 voor 5 euro, en lees hier ook dat dit vaak wat vager zijn ook.
Mijn kruidvattest van vanmorgen was nog vager dan die van jou :O En zie hoe duidelijk de streepjes op de ClearBlue zijn! Maar iedereen die de afgelopen dagen een positieve test heeft gehad, gefeliciteerd! En bedankt voor de felicitaties, nu durf ik ze pas echt goed aan te nemen haha..
Wanneer was jouw NOD dan Poetjuh? Dank voor felicitaties...kan het zelf nog niet geloven... heb vorig jaar een mk gehad dus vind het heel erg eng.
Ik weet het niet precies, ik ben in augustus met de pil gestopt (niet om zwanger te worden overigens) en sindsdien had ik hele wisselende en lange cyclussen. De laatste 2: 33 dagen 35 dagen Dus als ik hiervan uitga zou mn NOD rond gister/vandaag zijn.. Maar vanochtend dus nog een vage test van kruidvat. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus t is nog best wel onwennig. Zelfs ik ben bang dat er iets fout gaat ofzo. Dus dat jij dat heb Salcia kan ik me heel goed voorstellen. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat/komt.
Spannend Poetjuh, maar gaat vast helemaal goedkomen!! Wij lopen al heel lang in ziekenhuis en dit was de laatste poging met IUI voordat we met IVF gingen starten, dus ik hoop echt dat deze helemaal goed gaat!