Ja maar is meerdere keren wél voorgekomen dat de 2v5 dergelijk wel een eisprong heeft aangegeven. Zelfs een van mijn dinnies had dit en bij de gyn werd toen een (bijna) eisprong bevestigd! Het kan dus wél maar komt niet zo heel vaak voor. En sommige dames hebben een stof teveel en dan ook. Was ook eentje van hier die dat had, wie was dat alweer?
zooooo herkenbaar. Ik ben nu 7 keer zwanger (geweest) en heb 1 prachtige moppie boven liggen slapen. Zij kwam als eerst. Ben nu wel weer zwanger maar kan en zal nooit meer zo onbezorgd zijn als toen met haar
ik heb gehoord dat sommige dames nooit die knallerd hadden. Jij normaal wel? Want die iets donkere met die dip op de 24... ik vind het echt knap dat jij niet gewoon even test voor de zekerheid
Hai Msbq, zag jou berichtje, en ik moet zeggen dat ik bij mijn eerste veel sensitestjes heb gebruikt... ik moet zeggen dat ik dat echt slechte testen vind, omdat die vaak vage streepjes aan geeft.. MAAR... die van jou is zelf met foto duidelijk te zien!! Dus ik zou zeggen ( Positief! ) Voor de zekerheid een kruitvat test 2v5 er tegen aan gooien? liefs
Aowyn, had je in ander topic gelezen? Ik schreef: jij vandaag al 5w5d .. het is je zo gegunt! Hopelijk gaat het allemaal goed, de hele zwangerschap! En wordt je meisje grote zus... Me lykie me tempie toe.. hahaha... echt mooi is ie he!! Oh jaa.. en ik heb wel al getest, maar dat was 5/3.... Toen leek ik wat te zien, maar had die zelf erop gekeken! Hahaha..
Maar je zit nu al veel verder in je dpo dagen eventueel... dan zou hij idd op 5 maart niet positief geweest kunnen zijn!