Voor de meiden met een positest super! GEFELICITEERD Vanmiddag nog even bij mijn vriendin geweest,dacht hoor maar niets! En helaas ze is ongesteld geworden Nieuwe ronde nieuwe kansen Ik ga ook maar is naar bed weltrusten..............
Tasjaa ik zie wel streepje hoor, maar ben je niet vroeg met testen? Hier nog even een bevestiging...ben zo blij en ook zo bang nog...
je hebt 2 die echt zeggen hoe jouw kind groeit. BijLilypie en bij LaFemmaBonita Zijn wss wel wat meer maar deze vin dik de leukste En verder heb je nog wel leuke met plaatje maar geen week tekst
nou t lukt niet met die ticker...wil er eentje die zegt wat het groeistadium is etc... Bij //lilypie zie ik er eentje, maar lukt niet om in handtekening te kopieren
je moet de BBC code kopieren en dan in gebruikersinstelling in handtekening wijzigen plakken in de tekst venster (dus niet de link balkjes)
ik zie op die sites niet hoe je zo eentje die jij hebt kunt maken, dat soort staan er niet bij of ik kijk niet goed.
Dit waren mijn cyclussen van het moment dat we begonnen zijn met zwanger worden, tot het moment dat we zwanger werden! Aug '08: MK,35,32,52,18,15,20,12,24,45,33,28,21,22,21,22,25,16,23,15,28,32,29 MMM '10: 31,37,33,35,HSG zwanger!! Ben ergens halverweg met tarwekiemolie begonnen, en het heeft neit echt veel geholpen... Hopelijk helpt het bij jou wel en ben je snel zwanger