Biejie wat balen meid! Wat je zegt dan heb ik ook altijd t liefst dat t doorbreekt! disney en happymama helemaal gefeliciteerd! Disney hij is alweer een stuk mooier dan gister!
Ha meiden, Gisterenavond (12 dpo) heb ik een testje gedaan en het resultaat wilde ik graag met jullie delen. We zijn onwijs blij, maar ook nog voorzichtig omdat het de vorige keer met 11 weken helaas niet goed is gegaan... Lieve groetjes!
jaaah DISNEY.. GEFELICITEERD MEID HAPPYMAMMA.. jij ook VAN HARTE... LOES.. mooi hoor.. en probeer te vertrouwen meid.. heel moeilijk, snap ik heel goed... GEFELICITEERD!!! SANSKY.. JA NOG STEEDS GESTOPT!!!!!!!!
Disney wat een mooie test!! Gefeliciteerd! Happymama ben benieuwd om je test te zien! Gefeliciteerd! @All: hier kwam er helaas geen 2e streepje Misschien test ik beter met middag/avondurine? Maar dat lijkt me niet. Over een paar dagen als ik nog niet ongi ben doe ik er nog eentje...temperatuur blijft wel hoog
Disney, waaw die is mooi duidelijk Loes, die is mooi gefeliciteerd Aowyn, haha ik heb niet getest... Maandag!!!! Marije, jaa.. vanmorgen getempt. weer hetzelfde Ichtus, yes girl.. goed zo!!
@loes gefeliciteerd! @pindakoek hm misschien idd over 2 daagjes weer! @sansky t begint er op te lijken! @ichtus vind het heel knap van je dat je gestopt bent! ik heb mij voorgenomen een dezer dagen ook te stoppen maar ben al heel erg geminderd! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik van de een op andere dag ook gestopt!
Pfff wat een een pagina's om door te lezen Voor de meiden met een positest joehoe gefeliciteerd @ sansky ben benieuwd naar morgen en weer een mooie temp
ik vroeg naar je temp ja haha! hij begint er zeer zeker op te lijken! Duim voor je meid! mijn temp is nog laag gebleven snap t echt niet meer... dacht gister m'n eisprong te hebben gehad na al die steken etc.
Nannie, ja jij was dat... oeps! Sjansie, dank je.. ik ben ook erg benieuwd.. Heb gelukkig zo meteen wat afleiding, ga naar een leuke markt met mijn vriendin heerlijk ff eruit. Het weertje mag wel wat beter worden!! Ik wil zon!! Pindakoek, heh ... jij mag van mij een hele dikke vette knaller krijgen! Dat heb je verdiend, ik blijf duimen voor je!!!