Ja mij ook ze was hier vanmorgen dus heb hem in het echt gezien maar.........ik heb zelf ook wel is lijntjes gehad op de cb plus terwijl ik niet zwanger was maar deze is echt duidelijker als die van mij toen vandaar de twijfel
Waarom? Omdat hij zo dun is? Ik heb ook wel eens die test gedaan, en toen kreeg ik echt helemaal niks, alleen een dikke horizontale. Je zag echt totaal niks van de verticale.
Ja met deze testen kreeg ik heel vaak die dunne lijn maar deze loopt iets door en dan weer een dunne lijn vandaar die twijfel hahaha maandag moet ze maar een kv doen vind dit zelf echt rottesten
evira dat is een pennenstreep dat is gewoon negatief.. maar indd met doorloop is het een twijfel ..maandag nog een keer deze vind ik iig negatief.
Ik zeg nog ga naar de kv haal daar testen komt ze terug met cb haahha deuhh was vergeten te zeggen eigen merk ze gaat maandag weer testen als ze niet ongesteld is
Sjansie, een duidelijk streepje, maar hij is inderdaad te dun. (is ie niet heel stiekem van jezelf?? ) Sorry, kon het niet laten om te vragen!
Dag dames! Even jullie advies gevraagd, lees regelmatig mee maar ben niet zo'n poster. Vandaag, vlak voor nod, getest met kruidvast 2v5. Al twee keer eerder met deze test positief getest, een keer met als gevolg mijn prachtige zoon, en een keer een zwangerschap die eindigde in een miskraam. Nu, vandaag, iets wat ik nog niet eerder heb gehad. Er verschijnt een lijntje, al snel, precies dik genoeg, alleen op de verkeerde plek! In plaats van in het midden verschijnt dit lijntje ongeveer 3 mm naast de controlestreep! Ik heb het op de foto proberen te zetten, maar het lukt me niet goed. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is zo'n test wel eens positief uitgevallen of staat het lijntje echt altijd op dezelfde plek? Bedankt! Wowowannetaas
thanx.... ja dat is wel fijn om te zien.... nu op naar de 12 wekenecho (combitest) dat was vorige keer einde verhaal! maar mijn gevoel zegt dat het nu wel goed gaat... kans op afwijkingen is 1: 5000 of zo en dan zal ik het zeker 2x achter elkaar hebben! dat kan niet....
sjans volgens mij is hij negatief tenminste die dunne lijn. Als hij dikker is in t echt kan t natuurlijk wel zo zijn! Die dunne heb ik paar week geleden ook gehad en staat in de test gedrukt op een of andere manier. Kon ik ook zien toen ik m uit elkaar haalde.... @wowowannetaas wat ik hier meestal lees moet hij wel op de juiste plek staan... heb je ook een foto ervan?? @Happymama ik heb in je eigen topic al gereageerd maar volgens mij gefeliciteerd