Hahahaha wat zijn jullie erg Nee hoor hij is echt niet van mij hier zijn de duivels onderweg ik voel ze hahaha. Ik heb toch gezegd ik test niet meer mits ik overtijd ga maare dat zit er niet in Mijn kleine zusje is bezig voor de tweede en heeft net zoveel geduld als mij Dus sorry meiden HIJ is NIET van mij
Lijkt me niet goed en zonder foto wordt het helemaal moeilijk te beoordelen en anders over twee dagen nog is testen s6
weet ik maar hij loopt door (licht blauw en net zo breed en dan weer een dunne lijn vandaar de twijfel maar ze test maandag weer en dan ben ik benieuwd
hey meiden, Ik kan het niet geloven, maar de test heeft een tweede streep aangegeven!!! Manlief en ik kunnen het eigenlijk niet geloven en hebben eerder verbijstering... omdat hij 6 dagen geleden omowit was... Ben zo onzeker, hebben de kv2v5 test gebruikt... en na ruim een minuut kwam de streep. Heb wel allemaal steken in mijn onderbuik, soort ongi gevoel, dus daarom vindt ik het zo eng om het te geloven. Zie testje, graag jullie reactie wat jullie vinden!!
@JBG Gefeliciteerd!! Ik zie heel duidelijk een tweede streepje hoor dus ben er zeker van dat je zwanger bent... Waarschijnlijk had je 6 dagen geleden gewoon nog niet genoeg hcg waarden en daarmee dat de test toen misschien nog wit was.
gefeliciteed jbg !!!! ik heb er vandaag weer een gedaan en 2 verschillende merken weer allbij posi en weer iets duidelijker .... heb nu foto's gemaakt met de video camera die zijn beter . komt er zo aan . mijn vraag is hoe kan ik zorgen dat die testen niet geel worden , want als ie helemaal geel is zie je t niet meer en moet ik m weg gooien en wil ze graag bewaren
Ben al benieuwd naar je nieuwe foto Geen idee hoe je dat kan bewaren zonder dat het geel word... Maar als je het op foto hebt, dat is toch ook eigenlijk een beetje hetzelfde, dan hoef je daarom de test niet bij te houden.. Of als je ook een filmpje maakt van je test, die vind ik wel heel leuk, en is ook leuk om bij te houden
voor een filmpje is nog te vroeg als hij loopt zegt maar staat hij er wel gelijk maar t duurt ff voor die echt duidelijk is , wel binnen de afless tijd
ooohhh jullie weten niet hoe blij ik ben , alles van de eerste komt weer boven de bevalling (die ik niet erg vond wel pijnlijk ) hahaha en de kraamtijd , oooohhhh heerlijk gewoon , kon al niet wachten met testen hahahaha dan duren 9 maanden ook lang hahaha vond t toen ook lang duren maar achteraf vond ik t weer mee vallen , nu we er weer aan beginnnen lijkt t weer zooooo lang he hahahaha
@happymama, ik ben echt heel blij voor jou, kan me al inbeelden hoe dat voelt. Ik ben nog niet zwanger geweest, maar kan niet wachten om te weten hoe dat voelt, moet toch heel speciaal zijn he. Ik denk zelf dat negen maanden lang lijken, vooral in het begin, ik denk dat ik er meer naar uitkijk tegen dat mijn buikje zou beginnen te groeien en je het kindje kan voelen.. En ja, dan de bevalling, ik vroeg onlangs nog aan mijn mama hoe dat voelde en ze zei dat het ecth heel veel pijn deed (zij beviel zonder verdoving) en ik vroeg toen nog, met wat is dat te vergelijken.. En ze zei dat het niet echt met iets te vergelijken valt, dat het alleen veel pijn doet maar zelfs dat schrikt me nu niet af, ik denk altijd dat ik wel sterk genoeg zal zijn hahaha we zullen wel zien als het ooit zo ver is of ik er dan nog zo over denk. Geniet er maar van!!!
t doet ook pijn hahaha en op dat moment zei ik , ik snap niet dat mensen aan zelf mishandeling doen ik hoef er geen meer . hahahahha die vk lache ze zei ik spreek je over een tijdje wel weer hahahaha nou zal ze binnen kort es opzoeken hahahaha hier de foto van vandaag
Ik zie het vandaag toch duidelijker dan gisteren dus je bent echt zwanger joepie!! hihi Haha, ja de verloskundige had gelijk Vele zeggen ook dat je die pijn snel vergeten bent he.
ja en dat is echt zo na een paar dagen miste ik mijn buik enorm en t gevoel van bewegingen , kan niet wachten tot ie wat groter is dus hahahah ga zeker volop geniet ervan dat was de vorige x wat minder in t begin !!! maar das een heel lang verhaal
Moet wel een speciaal gevoel zijn he, als je je kindje voelt bewegen. Wat is je wens, een jongen of meisje? Of maakt het niet uit..
** hallo, ik breek even in... Jullie zijn expert in testlezen denk ik zo, toch? wat vinden jullie van die van mij?? Durf het nl niet te geloven...** Bekijk bijlage 138654