je maakt het wel spannend sansky! T is jammer dat ik morgen eerst moet werken probeer even via mijn mobiel te gluren 's morgens! Ik had vanmorgen al even je temp opgezocht stiekum hij is nog steeds mooi hoog he! Ik duim voor je meis!
Oh leuk hahaha!!! Ik zit nu helemaal in de zenuwen, het weekend viel het mee, heb lekker afleiding gezocht, maar nu.... oooooooo Mijn temp. jaa hij is nog steeds mooi hoog! Alleen 0,1 gezakt? Ik hoop het!!!!
Even een vraagje.. Is allemaal nog wat nieuw voor mij, dus ken er nog niet alles van Dat van die temp. dat veranderd met de eisprong he? Maar heb je ook verhoogde als je zwanger bent?
Mizzyirisje met een foto kunnen we goed beoordelen @sansky 0,1 gezakt is super weinig en dus nog heel mooi hoog. Kan me heel goed voorstellen dat je nu kriebels krijgt het is nog minder dan 12 uur . @Eowynka je temp gaat na de eisprong omhoog. Als je zwanger bent blijft hij vaak hoger dan normaal. Mocht je ongi worden gaat hij vaak ineens naar beneden!
Sansky, spannend meid! Je temp is nog steeds mooi hoog. Wel jammer dat ie met 0.1 gezakt is, maar dat is zoooooooo weinig! Ik heb goede hoop voor je. Hoe vroeg ben je morgen wakker?
Oke Nog steeds hoop dus, hihihi... Ik voel ook nog wel van alles, hoor! Het lijkt me zo bijzonder, zo snel na de mk.. Maar we zien wel morgen, ik kan niet meer doen als blijven hopen!!!
ik heb getest is nog niet knal.. helaas... maar heb ff de testen van feb(10dpo) afgelopen zaterdag (12dpo) en vanochtend onder elkaar gelegt...
Goedemorgen dames! Mijn dag kan niet meer stuk! Mijn hoofd staat te gloeien, ik ben zoooooooo blij Vanmorgen positief getest, en echt wel KNAL Dat dit waar mag zijn na mijn vmk, dit is zo waanzinnig! Ik ben zwanger