4 weken ben je zowiezo zet je je banner gewoon daarop als je een echo hebt gehad en je bent verder kun je hem nog altijd aanpassen
Ik zou wel 4 weken aanhouden, maar aan de gyn/verloskundige doorgeven dat je misschien langer zwanger bent.. waarschijnlijk krijg je dan een eerdere echo.. dan zal de uitgerekende datum worden bepaald aan je testen en kaartje te zien denk ik ook dat je langer zwanger bent Weet je eigenlijk wanneer je eisprong is geweest? misschien heb je die gevoeld Na een miskraam mag je een eerdere echo Gewoon bellen en je eerste menstruatiedag doorgeven van je laatste cyclus (daar gaan ze altijd van uit)
ik mag niet eerder een echo hier echt balen ondanks 2 vlindertjes en hoger bloedruk en schildklier probleem
Oke spannend!! Ik heb van alles gevoeld, ik weet niet of het mijn ei was.. Ik was daar de hele ronde naar op zoek! Hihihi...! Oke, dus 2/2 miskraam gehad, maar 1/2 begonnen met bloeden.. Dus 1/2 is mijn eerste dag v. laatste menstruatie.. Ik ga zo een banner maken!!!! Joepieeeeeee
Gefeliciteerd !!!! Oww wat ben ik blij voor je maar de test van vrijdag vertelde eigenlijk al genoeg he !!!
@ lydia Whoehoe vandaag de geslachtsbepaling spannend ben benieuwd, heel veel plezier en hopelijk werkt hij/zij mee
Laat ze ergens anders de kosten op verminderen maar niet met zulke dingen denk ik dan :x maar goed eindelose discussie heb je niets aan en je veranderd er niets aan helaas dus langer in onzekerheid!
jaa sansky kom maar op met die banner ! dacht ineens '' heee het is maandag !! , sansky gaat testen ! ''
Ichtus, jaa van mij en Jannie!! Lydia, heel veel plezier vanavond!!!! All, bedankt lieve dames!!!!!!! Zo, nu een banner maken..