Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dacht dat ik t al gezegd had net, maar kenelijk nog niet..

ik heb afspraak met ha gemaakt ivm pms klachten.. nu zijn ze weer erger dan vorige maand.. heb zulke zere boobs.. zelfs met sportbh is het niet te doen zonder paracetamol.. tepels zijn vuurrood en pijnlijk.. jeukende rest.. pfff.. buikkrampjes/steken...opgezette buik.. darmen van slag.. echt niet grappig.. ik wil er iets voor/tegen. tis maar net hoe je t bekijkt.. bij een zwangerschap is t prima, dan heb je t ergens voor, maar nu is het echt niet leuk..

Hopelijk kan ie me helpen...

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Jippie gefeliciteerd!!! ik wist t wel! Maar euh die streep is overduidelijk volgens mij heb jij al eerder je ei gehad.... ga je ook eentje met indicator doen hoe lang je zwanger bent?

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0

Die van jou worden ook al mooi donkerder... denk dat het verschil met sansky is dat ze toch stiekum wat verder is ;)
    maar ze zijn zeer zeker positief dus zwanger ben je en het wordt alsmaar meer....Gefeliciteerd!

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oh sorry Ichtus, lekker stom van me... maar je sigaret staat toch op de 2?

Vervelend van die pms.... Ik slik nu efamol pmp, staat bij dat t ook kan helpen met ongemakken rondom menstru...

5. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Bekijk bijlage 138974

vanmorgen gedaan en niet met ochtend urine
    hij is nu al heel duidelijk ben benieuwd als ik morgen ochtend met ochtendurine doe:D

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    thalina mamavansje gefeliciteerd... zag er nog een paar volgens mij maar kon niet alles onthouden :s

ichtus ik heb echt respect voor je heel knap. Ik heb nu ook besloten dat ik gewoon moet en wil stoppen!

7. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    He, bedankt voor je reactie!

Bedoel natuurlijk dat ik hoop dat hij net zo positief is als vandaag, typefout.

Past bij mij om mezelf heel erg in te dekken, maar ik denk dat dat bij iedereen wel zo is. Van de andere kant moet ik natuurlijk gewoon hartstikke blij zijn want een positieve test is een positieve test, daar mag je toch super blij mee zijn!!!! Manlief belde net nog dat ik me maar niet zo'n zorgen moest maken en moest genieten van het moment, lief hoor............

Ga morgen weer even verder met testen en houd jullie op de hoogte!

8. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Waauw, die is echt overduidelijk positief :)

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, misschien ga ik dan toch eerder bellen, heb zo'n vreselijk koppijn ook, en dan word ik al bang voor mn bloeddruk, maar het is nog zoo pril!

Wat zouden jullie doen? dezelfde verloskundige? of een andere.

Bij mij dochter hebben ze tot 33 weken geroepen dat een een ruim 7 ponder zou krijgen, en hebben lak gehad aan mijn bezorgt heid. Toen ze geboren was en 1600 gram hebben ze wel sorry gezegd.
    Ene kant heb ik liever weer dezelfde, geloof niet dat ze weer fouten maken en ze weten mijn verleden, aan de andere kant kan ik sommige wijven daar nog niet uitstaan!
    moeilijk pfffffffff

help?!

10. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow. mijn man blijft maar zeggen dat ik de dokter moet bellen? maar dat is toch niet nodig? hij heeft liever een gynaecoloog, maar de verloskundige kan mijn toch ook doorsturen?

11. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag ook zo ontzettend duizilig. De afgelopen dagen ook vermoeid en duizlig maar vandag gewoon te erg voor woorden. Zou ik ook maar bellen? Krijg binnen twee weken wel een oproep van de gyn i.v.m. endometriose en gaan ze kijken of het goed ingenesteld is. Maar deze duizligheid is mij niet bekend, ook niet van mijn dochtertje toen....

12. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps: alle positief gesteste dames gefeliciteerd! Regent het hier positieve testen of lijkt het alleen maar zo:D

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @sas.. klopt.. ik ga de 2e maand in.. staat ook 28 dagen onder;)

@Nannie.. meid.. er moet kennelijk een keer een knopje om.. ik ben al zovaak gestopt en ook weer rap begonnen.. deze keer blijvend.. das voor het eerst dat ik echt helemaal niks meer heb gerookt. andere keren nog wel s hier en daar ergens op de koffie of op t werk.. ook dat doe ik nu bewust niet.. .. en zowaar.. t lukt..

@Disney.. ik zou vk bellen.. dat gaat de dokter ook zeggen.. die zegt ook.. bel het zh maar of je vk.. meer niet.. een ha doet niets met een zw.schap..

14. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Hej allemaal,

Hier vanmiddag naar de gyn gebeld voor mijn progesteronwaarde. Die was te laag voor een goede eisprong (en mijn ovutest was zo posi:(:(:(:() en HCG test minder dan 1. Van mij dus geen testjes meer:(

As donderdag weer een gesprek met fertilityarts. Ik denk dat zij de Clomid van 50 naar 100 mg verhoogd, we zullen zien. Ik blijf hier echt wel hangen hoor!!! Hihi....

Lydia, have fun voor vanaaf, lekker genieten van je wondertje!!!

xxx

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey Dames

Ik zie dat de meningen over mijn test nogal verschillen hihi..! achja ik test donderdag weer!
    Warhoofd echt balen meid:(
    Voor alle andere positieve testende dames gefeliciteerd!

liefs

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie m op de onderste duidelijk meid!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

wauw die is mooi meid!!

gefeliciteerd:D

18. Alita

Alita Niet meer actief

meid hartstikke zwanger hoor!!

gefeliciteerd!

19. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie ook wel wat

20. Alita