All, krijgen jullie naast jullie banner ook niet veel tekst erop? Ik kan nog niet meer erbij zetten van onze eerste echo! Past niet, hoe ik het ook doe... lukt niet!
dat komt omdat je zoveel kleur gebruikt.. dan moet je m ff opnieuw maken en dan je FF weghalen ( heb je nu toch ni meer nodig toch ) en je rijtje in zwart of in 1 kleur zetten . want iedere kleur is een lange code die die wel als tekens telt ( je mag er maar 600 )
Zwangere meiden, gefeliciteerd!! Voor de meiden die mijn verhaal gelezen hebben.. We gaan waarschijnlijk saampjes voor het kindje ! Donderdag definitieve beslissing, maar eigenlijk al besloten dat we het willen houden. Deze dagen even goed kijken hoe we het allemaal realiseerbaar gaan maken met de woning en financieel.. als het uiteindelijk toch te moeilijk wordt voor ons dan moeten we alsnog een ander besluit nemen..Maar nu gaan we uit van houden en gaat het in ieder geval een kant uit! Want we kwamen niets verder met '' we weten niet wat we willen '' Morgen al 8weekjes zwanger en sinds 2dagen kotsmisselijk..buhh Liefs!!
ah dus dat is de reden...dan weet ik dat ook hahahaha En ik ben trouwens ook een "meisje meisje"...nou nu heb ik net een dochter die ook een rebel is hahahaha
meid fijn dat jullie zga besloten te hebben het samen te gaan doen . (de zin erna eronder lees ik maar overheen : 'anders blablabla ')
Super dat jullie eruit zijn maar dat vermoeden had ik al....het zou ook wel heel erg zijn geweest dat je alsnog je kindje zou laten weghalen na het te hebben gezien op een echo... Meid ik wens je verder veel succes in de toekomst
Sansky: jaa spannend joh! oh ik zie in je banner dat je dan ook gelijk een echo krijgt?! (hihi sorry weet daar niet zo veel vanaf) Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat een cb indicator aangeeft! Ikhebjelief: hcg verdubbelt inderdaad om de twee dagen, dus geen zorgen maken meid! Ichtus: ohhh.. jeetje.. bedankt!! Meid 1989: Super dat jullie er toch voor gaan. Gefeliciteerd en veel succes in de toekomst! Bellamanuela: van harte gefeliciteerd!! Dames, waar blijven de testjes? Liefss