8 dagen na 2 cryo's terug geplaatst te hebben gekregen had ik net deze test. Zien jullie het ook? Het is weer zo spannend..
Ik zie hem, mooi beginnend licht streepje. Geef je goede hoop! Alvast een voorzichtige proficiat! Overmorgen weer testje wagen! Overigens had ik zelf vanochtend ook een licht streepje. 2 dagen voor NOD. Ga zaterdag weer een testje doen.
die zie ik ook redelijk goed.. Kan niet meer van hormonen komen ? (just asking) Ik hoop het voor jullie!
Ik neem aan dat je geen pregnyl heb gekregen, want dan is 8 dagen erna wel gevaarlijk. Maar ik zie zeker een mooi streepje. Hoop het voor je.
Dag dames, Ben zooo happy.. Het is nog wel vroeg maar heb altijd nog gedroomd om zo'n 2e streepje te zien Voor de dames die het erover hebben, ik heb idd 2 dagen voor mijn eisprong een hormoon gehad, maar geen pregnyl (decapeptyl). Deze reageert niet op een test, gelukkig!! Zondag word ons zoontje 3 jaar en ik heb al heel lang een shirtje in de kast liggen met "grote broer"erop, vond het wel leuk als die het dan aan zou kunnen. Ik had echt niet zo snel een 2e streepje verwacht, wel gehoopt natuurlijk, maar ben niet zo'n held met wachten Heb er straks nog een gedaan en nu wacht ik tot zaterdag en wil ik er graag een doen met indicator..
de tweede is zelfs wat duidelijker te zien. Ik ben heel benieuwd naar je test morgen/overmorgen. Zoals het er nu uitziet denk ik dat je zoontje het shirt aan kan!