Hoi dames, Ik zit nu in ronde 2 en ben nu denk ik 11 dpo. Gister deed ik een test uit nieuwsgierigheid. Hier kon ik alleen met wat fantasie iets in zien...moest wel erg turen om een streepje te kunnen zien...heb m dus na 10 minuten weggegooid. Nu ben ik al 2 dagen heeeeel erg rillerig en licht misselijk en gaap echt de hele dag door..echt alsof ik ziek word. Toen ik vanochtend weer zo wakker werd dacht ik; laat ik er nog eens een testje aan wagen. Helaas heb ik de dipstick per ongeluk in het potje pies laten vallen...Het testvenster kwam er niet in maar de urine kwam wel tot waar "max." staat. Heb de test snel uit het potje gevist (ieuw) en heb de test nog 3sec op de juiste manier in de urine gehouden. Het roze liep wel gewoon door en ik zag binnen 10 seconden al een 2e streepje verschijnen. Is dit nu een foute test of kan ik 'm als positief aannemen en kan een test uberhaupt zo positief zijn nadat ik er gister nagenoeg niks op zag? Heb zo geen andere test bij de hand, want ben bij mn ouders. Vind het heeeel spannend en ril nu niet meer alleen van de kou Het streepje is aan de boven en onderkant wat duidelijker, maar hier is het echt een brede, roze doorlopende streep alvast bedankt voor het meekijken
vind hem wel erg roze voor een eventuele valse test ... ik zou zeggen nog een keer testen just in case.... @ jane ik denk wel wat te zien over 2 dagen nog een keer testen ( of waneer je het zelf wilt natuurlijk) Mpo ik zie wel degelijk wat ..
maar nienke 24 feb had ik een dikke negatieve test ... 25 ste ook en de 26 ste een duidelijke roze streep
@thea bedankt voor t kijken! Vind het allemaal erg spannend, had bij mijn zwangerschap in augustus pas op 1 dag na mijn nod een test die zo 'duidelijk' was als deze, dat is geeindigd in een miskraam. Vind het dus allemaal heel eng. Heb thuis nog wat testen liggen dus zal vanmiddag of morgenvroeg nog is een testje doen...
Dank je wel! vandaag de voor mij prachtige 7 weken gehaald ! nu maandag echo en hopend op ene mooi kindje met kloppend hartje !
Nienke een voorzichtige felicitatie! Bij je ouders geen kv in de buurt? Wat is 5 ookal heb je ze thuis niet meer drinken nu en een mooie middagtest doen! Succes!!!
@chantal, ben vanmiddag al weer thuis...daar heb ik nog 3 sensitest cassettes liggen...en voor nod heb ik een clearblue, maar die doe ik denk ik pas op nod...ga niet meer drinken... Ik zie nu trouwens ook je banner...tsjonge wat heftig. Ik hoop echt dat dit jullie jaar wordt!! ps: ik reageer voorlopig niet meer...moet naar de tandarts...ieks
Had gehoopt ook een mooie test te kunnen showen, maar helaas omowit. Wel raar, want heb zoveel kwaaltjes die ik anders nooit heb. Nienke: ik denk dat hij positief is. Zou morgenochtend nog een ander testje proberen.
Ik wilde deze toch even met jullie delen Heb er voor de zekerheid maar 2 gedaan... Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 230623
dag dames, nu ik naar deze testen kijk zie ik dat ik met me test 3 dagen naar nod de test steep donkerder is dan controle streep kan dat al zo snel zo donker worden en dan de Test streep donkerder dan de Controle streep????
Vanochtend weer een test gedaan....maar ik denk dat het een pennenstreepje is ofzo.....het is echt heeeeel vaag. Niet fotowaardig in ieder geval
Jane ik vind het moeilijk, leg de test buiten op een wit papier in het daglicht, Dan word er een foto zonder flits gemaakt en kunnen wij het net zo zien als jij het ziet.