ik zie wel iets maar geen roze streep op deze test,ziet er idd uit als een voorgedrukt lijntje?.misschien beter een kv test doen?
Hallo meiden, Willen jullie even naar mijn testen kijken. Ik had dinsdag een test gedaan op dpo 11 en ik heb vandaag op dpo 13 de zelfde test gedaan en een KV test. Ik zie wel wat verschil maar ik had de testen donkerder verwacht. Wat denken jullie gaat dit de goede kant op? Hoe bedoel je onzeker
je kunt niet verschillende testen vergelijken niet zo bang zijn om die streepjes hoor...je bent zwanger!
Heb ik in de avond gedaan, denk een schaduw te zien, als ik de foto op mijn telefoon in negatief zet lijk ik wat te zien, maar helaas kan ik hem niet op de pc krijgen dus kan hem hier niet in negatief zetten maar hier een foto, ben benieuwd of jullie wat zien.. bang van niet maar goed.
ik heb hem helemaal ingezoomd,maar helaas zie ik hier niks op wellicht kan iemand hem in het negatief zetten? maar je hebt deze niet met ochtendurine gedaan morgen even een testje doen met ochtendurine
Ik meende wat te zien, maar dat zit helemaal naar rechts, maar op de plek waar het streepje hoort te zitten, zie ik helemaal niks, ook niet als ik alle kanten op probeer te bewerken.