Nee maar die is bijna weer tegen het positieve aan,tewijl die vanavond dinsdag en gisteren alweer licht was en nu weer donkere wat kan dat wezen?
Even een update van deze kant: Heb een echo gehad en het hartje klopte al! wij zijn nu voorzichtig blij aan het worden. Blijft onwerkelijk meiden ik wens jullie allemaal mooie testen en een nog mooier resultaat!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R4Y64C6L.jpg er mist 1 test er tussen die had ik al weg gegooit die was ook ligt. Sorry de foto is een beetje wazig.en ze zijn al wat in gedroogt.
Die van de 12e lijkt er het meest op, al zou hij nog iets donkerder mogen worden. Zou nog even door blijven testen, miss moet je echte piek nog komen. En zou het bij 1x per dag laten, precies op hetzelfde tijdstip en 3 uur van tevoren niet drinken en plassen.
Ze zijn in het echt donker dan op foto, die maandag 12-3 was echt een knapper. alleen vind het zo vreemd dat ik nu al 2 dagen heel licht is en vandaag weer donker maar ja we wachten wel af hoor rond woensdag ongesteld te worden!!
Yes! Eindelijk positieve ovulatie Ik wachtte er al op... Was bang dat ik hem over zou slaan deze maand.
Heey meiden hier een echte tuur foto! Vandaag 8dpo veel te vroeg natuurlijk maar wilde even kijken voor de fun! heb ook niet echt t idee dat t raak is! wil iemand m voor mij in t negatief zetten? En zien jullie wat??! Krijg m slecht op de foto in t echt zie je wel wat maar niet goed..alvast hartstikke bedankt Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Oeps hoop dat de link t doet? Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Als die van 12 maart wel positief is, dan zou je ei op 13 of 14 maart gesprongen zijn. Tel daar dan ongeveer 14 dagen bij op en dan is je NOD dus pas 27 maart!
Ik zie niets maar ik wil je ff een hele dikke (digitale) knuffel geven en je vertellen dat je een ontzettend mooi zoontje hebt!
Zitten weer mooie testjes bij zeg! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben weer te nieuwsgierig geweest en 2 testjes gedaan...(nog) niks van een streepje te zien. Maak mexelf hier erg onzeker door, er word nu niet eerder dan volgede week getest!
Sorry, ik zie helaas ook niks. Even een vraagje weer aan mijn kant. Wanneer kan ik 't beste weer testen? Heb een vmk gehad, afgelopen Dinsdag begon ik met bloeden.. 2 uur ervoor had ik nog een posi test. Ik heb gister een testje gedaan (na veel drinken) en stond er nog een streepje (wel lichter dan die van Dinsdag, dus sowieso een vmk), vanochtend weer getest en streepje was dus weer iets donkerder (ongv even donker als die van dinsdag), maar dat komt omdat het met ochtend urine was. Wanneer kan ik het beste testen? Ik wil zo graag gewoon een omo witte test zien, voor m'n eigen gevoel.