Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Als je al volop ongesteld bent vind ik het vreemd dat je nog een lichte test heb. Heb vorige week waarschijnlijk ook een vmk gehad, en had toen ik heel lichtroze bloed begon te verliezen nog een suuuperlichte test, maar de volgende dag toen het bloeden echt was doorgebroken gelijk een omo-witte. Zou in jou geval eens een afspraak maken bij vk/gyn of ze misschien even een echo willen maken. Wil je geen valse hoop geven ofzo, maar vind het gek dat je test zelfs donkerder is geworden.

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dorientje.. Het kan zijn dat je echte piek nog komt, want ze kunnen wel donkerder alleen weet ik niet of dat bij jou ook kan. Misschien is dit wel positief voor jou hoor, maar bij andere mensen wordt ie nog donkerder.. Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten!
    Enne idd, vanaf eisprong 14 dagen erbij op tellen en dat is je NOD..

Liefde.. Ik zie geen 2de streepje, maar je bent ook nog erg vroeg dus niet de moed meteen laten zakken!

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
  4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland

Ik heb in oktober ook een vmk gehad, met hevige menstruatie en testte daarna nog 4 weken positief...soms werden m'n testjes ook weer donkerder, dus vreemd is het niet hoor.
    Bij de een gaat het anders als bij de ander...

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *zucht*

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie het niet

7. Alita

Alita Niet meer actief

zoals je cilina kan zien schommelt het nog wel eens....even doorteste nu idd

8. Alita

Alita Niet meer actief

????....

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Nono had jij niet een heel vreemd testje die je hier liet zien?

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Feli testers

11. nono

nono Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Ik hou het dan even in de gaten.
    @Cindy, nee hoor :) Mijn test was eerst licht, met slechte kwaliteit camera gemaakt (haha) 2 dagen erna was 'ie iets donkerder, maar toen helaas ongesteld geworden. Ik moet zeggen dat ik wel veel heviger bloed dan normaal. Het is gewoon een VMK, als er nog een vruchtje zat dan waren de testen wel donkerder geworden. Ik wist niet dat dit nog 4 weken kon duren.

12. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    27 maart ? mijn laaste ongesteld heid was 19 feb. :(

13. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Tja... Pindaatje zegt het wel goed Dorientje
    De 2e fase van je cyclus is (vrij) vast (meestal tussen 12 en 15 dagen) dus je hebt waarschijnlijk gewoon een keer een laat ei...
    Heeft ie goed lang kunnen rijpen om helemaal perfect te zijn moet je maar denken :cool:

14. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hangt ook een beetje van de termijn af denk ik. Ik had een vmk met 6w3d (6 feb) en ik testte 4 weken erna nog dik positief. Daarvoor loop ik nu nog bij de gyn, morgen heb ik weer een bloedtest. Ik ben trouwens al wel ongesteld dus blijkbaar hoeft het niet altijd een eisprong in de weg te zitten....

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dames wat denken jullie?
    (is niet mijn eigen test.;))

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Rosa, de flits stoort.
    Durf er niets van te zeggen

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Dit is mijn rijtje ovulatie testen! Hij is vandaag een heel stuk donkerder dan de afgelopen twee dagen! Yay, tijd om in actie te komen... Nog niet helemaal zo donker als de controle streep, maar zeker een verbetering tov de 14e en 13e!

Wat vinden jullie?

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik weet het, maar heb alleen deze foto.
    Het 2e lijntje kwam binnen de tijd maar is dunner dan de ander lijn.
    Nou meende ik hier weleens testen met een plusje te hebben gezien die er wel wat op leken maar niet niet positief bleken te zijn.
    Ik heb zelf geen ervaring met deze testen.

19. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Rosa ik durf er ook niks van te zeggen. zie wel een dunne streep maar overtuigd ben ik zeker niet.

Jane ik zie echt niks meid!

Alle zwangere meiden en meiden met mooie echo's WIEHOE!! van harte!

20. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hihi ik ga morgen ook weer testen. Maar dan met bloed en ik hoop op een test zonder ook maar een spoortje HCG :)
    En dan over 4 weken weer een knaller !!!

Deel Deze Pagina