ik zie ook niet echt iets waarvan ik zeg: dat is positief... hopelijk over een paar daagjes wel! @sjansie: hey je bent er weer gezellig dat je weer mee komt turen
Een zwschtest van z&k, maar ik ken geen indrooglijntje van ze, want als ik voor mn NOD test blijven ze meestal wit
volgens mij komen ze hier vaker langs...maar dat zullen de meiden je wel zelf vertellen als ze de test zien.. Maar wie weet......even afwachten nu
had soms witte streepjes... ben geen fan van z&k, al hebben ze super ovulatietesten... probeer anders een kruidvat testje
Kleintje1985 ik zie wel en licht streepje hoor! hopelijk overmorgen een duidelijkere. Maar je zit ook nog 7/8 dgn voor je nod zie ik
Ja dat klopt, beetje vroeg maar heb overal last van vandaar ff een test gedaan,heb nog 1 gevoelige liggen voor 6 dagen voor NOD,misschien morgen maar ff doen.
vergeet niet, dat het eitje ook moet innestelen he. je kan beter nog ff wachten. elke 2 dagen verdubbeld ook het hcg
@kleintje1985, zie ook wel wat, maar idd wat cindy24 zegt, meer gezien bij deze testen en die negatief waren. Morgen gewoon eens met een kv2v5 proberen (soms het idee dat laatste zinnetje mijn "copy paste is")
Mee eens, zw&kids hebben super ovu testen maar de zw testen vind ik zwaar kl*... hopelijk is het in jou geval natuurlijk wel positief!
Kleintje1985.. Ik zie wel iets maar durf hier nog niks van te zeggen. Heb te vaak dit soort streepjes gezien.. soms positief, en soms ook in de negatieve zin. Over een aantal dagen weer testen, je bent nog zo vroeg met testen. Vergeet niet dat er dan niks vast staat, er kan nog van alles gebeuren! Succes met wachten
Zo'n test had ik op 12 dagen na iui, 1 dag later al iets duidelijker en 14 dagen na iui een duidelijk streepje. Maar diezelfde dag een duidelijke streep op kv test. Ben benieuwd hoe je volgende zijn, ik heb in ieder geval nooit valse lijntjes gehac op z&k testen.
@kleintje, de zw en kids hebben fijne ovutesten maar niet zulke fijne zwangerschapstesten.... Maar ik zie zeker een licht streepje op je test. Duim voor je, overmorgen een kruidvat 2 voor 5?
Volgens mij had ik vanavond een positieve ovulatietest. Wat vinden jullie? Vanavond en morgen aan de klus?
Ik denk heel vroeg posi.. toen ik zwanger was van mijn zoon zag mijn eerste test er zo uit! Spannend voor je..
Ha die Sjansie!! Bedankt!! wij waren ook heel nieuwsgierig Heb tot het eind gedacht dat het een jongen zou zijn