Haha nee indd, had m beloofd na maandag lekker even rust te geven omdat k dacht dat k zondag mn eisprong zou hebben maar aangezien mn eitje nog niet gesprongen is gaat die vlieger nog even niet op hihihi
ach normaal klagen ze dat het net genoeg is.....dat ze nu maar genieten straks is het niet meer zo fijn als nu
dames dames!!!! jeeeeejjjj!!!! KIJK!!!! zien jullie nu wat ik zie lees strakjes even terug hoor ga even mijn dochter halen
Ik kon de foto hier niet plaatsen maar wel in mijn fotoalbum. Zouden jullie willen kijken wat jullie daar van vinden? De bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag.
ben even zo vrij geweest om ze voor je te plaatsen is makkelijker Zijn prima toch.......harrstikke duidelijk zwanger
@cindy Dank je wel voor het plaatsen van mijn foto Ik hoop zo dat het klopt. Ik moet volgende week heen voor een echo dus hoop dat ie blijft plakken We zijn al een dik jaar bezig en wil niet weer spuiten.
@JustDietje en lautjuh, mooi hoor. Gefeliciteerd! @wondertjenr. 2, ik weet niet of het slim is om nu andere testen te gaan gebruiken nu je ei er duidelijk aan komt. Waarom heb je eigelijk andere besteld?
@justdietje en sweetdreams Dank jullie wel Kan het echt niet bevatten hoor. Justdietje jij ook gefeliciteerd!!!!!
@lautjuh ik ook niet meis, maar we zijn hier erg blij! haha! enuhh dat met dit mooie weertje, fijne dag allemaal
Wondertjenr2.. Hij lijkt wel donkerder te worden ja. Misschien aan het einde van de dag nog eens testen? Sowieso even 3 uur niet drinken en niet plassen van tevoren. En wat betreft je vraag over ovu testen van zwanger&kids.. ik was er heel tevreden over! Die geven een knaller echt weer.. succes of.. sucsex dan maar Justdietje..Fijn om te zien dat je nu wel duidelijke testen hebt hihi daar kunnen we niet meer omheen Lautjuh.. Ik zou zeggen: gefeliciteerd
@sweetdreams: Had deze ovutesten van marktplaats, maar eer dat ze de betaling ontvangen had en het verstuurd had EN het hier binnen was zat ik weer aan mn volgende eisprong haha. Dus is helaas niet anders.
Wauw, wat zie ik prachtige testen! Van harte gefeliciteerd voor jullie! Dietje. Ik kan helaas ook niets zien. Sorry, het spijt me! Mijn test van vanmorgen was spierwit... toch wel jammer Nu maar weer afwachten.