Bm is schoon, daar hebben ze al naar gekeken, ik wacht t wel af, vrijdag of zaterdag nog een test en als die donkerder word weet ik gemoed denk ik en eis bloedtests.
Sorry ga weer ontopic iederreen met posi test gefeliciteerd. No. Als je temp 4 dagen ruim hoger is dan is je ei geweest.
@Bontekoe: Ik zie duidelijk een tweede treepje. @R85: Echt wel duidelijk je test van Kruidvat Proficiat! @Angela: Mij lijkt de test ook goed. Spannend! @Duqi: Dikke knuffel @PregnantAgain: Mooie test. Mijn lijkt je test positief. Het lijntje is mooi roze en staat op de juiste plaats! @Maytje: Ik zie ook wat hoor! Gefeliciteerd @Marleen: Niet twijfelen, duidelijker kan niet Van harte gefeliciteerd!
Daantje22: Dank je wel, hopelijk voor jou ook gauw een posi test! Maytje: Mooie test gefeliciteerd Laura1986: Wat akelig dat het mis is gegaan sterkte hopelijk ben je gauw weer zwanger Marleen84: Wat een mooie duidelijke test, zo een wil ik ook! gefeliciteerd Troelala21: Dank je wel, goed om te lezen dat er bij jou een kleine meid uit is voort gekomen wat wacht jij al lang op je ongi zeg! R85: Mooie testen gefeliciteerd!! snap dat je onzeker bent na je MA heel normaal. hoop voor je dat alles goed blijft gaan.. Jane1981: Die is nog duidelijk positief wat erg wat er bij jou is gebeurd dat je eileider is verwijderd, verschrikkelijk veel sterkte Beckje: Die is positief gefeliciteerd!! Hilli en NathalieD: hebben jullie ook testjes? Jullie zijn even ver als ik ben ongeveer dus ben erg benieuwd! Ik heb nog even een vraagje vanaf wanneer kan je ongeveer een digitale van clearblue doen? Ik heb er 1 liggen maar als ie negatief geeft dan vind ik dat zonde van mijn geld
thnx!weet alleen niet precies hoever ik ben. ei was op dag 14 en was op 4 feb heb ik toen de vmk gehad
Jane: sommige zwangerstesten reageren ook op een eisprong. Dus ook daardoor zou het kunnen komen dat ie iets donkerder is. Ik had na mijn bzz ook al weer een ei terwijl mijn zwangerschapstest nog niet negatief was dus dat kan echt.
Zou het misschien nog een optie zijn dat je eisprong nu gaat komen en dat de zwangerschapstest daar weer op reageert? Ik weet dat het normaal niet hoort te kunnen maar ik heb met de kv 2v5 ook met mijn eisprong positief getest.
hoi hoi mijn testen zijn al van een aantal dagen geleden, maar wilde ze toch even delen. Vind t altijd kanp dat dames vroeg durven te testen, deze keer heb ik gewacht tot ik 3 dagen overtijd was en zie hier t resultaat De 1e is met middag urine en 1e van MvM een week later met ochtend urine (was ik 5+3 weken)