Alle positesters van harte gefeliciteerd!!!! Ik ga er nu toch wel vanuit dat ik zwanger ben. Heb gisteren de foto in mijn album geplaatst. Krijg hem hier weer eens niet in de topic. Omdat ik nu ook zelf ervaren heb hoe moeilijk het soms voor vrouwen.kan zijn om zwanger te worden en hormoon tabletten of spuiten nodig hebben heb ik me gelijk op gegeven voor moeders voor moeders. En ze komen vandaag al langs om te kijken of mijn hcg al hoog genoeg is en dergelijke. Ik hoop het wel want wil graag andere vrouwen helpen om zwanger te worden. Ook ben ik benieuwd wie van jullie zit ook bij moeders voor moeders?
Pff... Balen zeg! Was dus gewoon een foutje in de test?? Hier vanmorgen weer getest, streepje is duidelijker dan gister!! Zou het dan toch...?! Ik zal straks ff een foto uploaden.
bij deze de foto van vandaag, en de 2 testen naast elkaar ( niet al te beste kwaliteit, maar volgens mij is het wel te zien) Heb de test van vandaag maar als positief beschouwd, en op FF een + gezet Vandaag is het toch wel een stuk duidelijker!
wat gebruikt iedereen voor ovu testen me test van zwanger en kids was gister namelijk wit op de controlestreep na dan
Heel goed want er is een enorm tekort aan pregnyl,het medicijn wat ze maken van jullie zwangere urine! Het is deze hele maand al niet leverbaar, gelukkig hebben sommige apotheken een voorraadje, ik kreeg het allerlaatste doosje van het zkh... dus zet hem op en pies die potten maar vol!!
Mmmmm..het bloedverlies is hier sinds gisteravond 0... Nu vraag ik me af of een vroege miskraam van 4 weekjes dan zo weinig bloedverlies kan geven, nog minder dan mijn normale menstruatie???? Ga over een aantal daagjes maar weer testen..spannend...!!
Dit wist ik dus echt niet. Natuurlijk wel dat het werd gebruikt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken, maar niet dat het zo schaars is. Ga ik het misschien ook wel doen bij een volgende zwangerschap. Ik woon in een superklein dorpje waar iedereen elkaar kent. Heb nl. niet zo'n zin om vanaf 4 weken zwangerschap met potten pies te gaan slepen, of hoe gaat zoiets in zn werk??
Je kunt er vaak ook voor kiezen om het naar een centraal punt te brengen. Dan zien je buren niet iedere week de vrachtwagen voor de deur staan
Ff tussendoor. We kunnen plassen wat we willen maar ze komen niet het hcg hormoon tekort maar het is zeker wel nodig om iedereen aan te moedigen. Het is allemaal voor een goed doel.
Ja klopt pregnyl word met onze uitgeplasde hcg hormoon gemaakt. Je kan het gewoon met bijgevoegde maatbeker opvangen en in de bussen gieten. Hier worden ze elke maandag op een centraal punt opgehaald. Er staat daar een grote kist waar je de kratje in kan doen en daar kun je ook weer nieuwe lege uit halen. Ik breng ze dan zondag avond heen dan let ook niet iedereen erop. Ik ben nog maar heel kort zwanger ( ongeveer 4 weken) maar heb al genoeg hcg om mee te doen. Normaal gesproken komt die piek tussen de 6 en 16 week. Dus heb er een goed gevoel bij dat ik ook andere vrouwen kan helpen
Aappie.. Je cyclus kan misschien wat in de war zijn door de miskraam. Dus ik zou afwachten, hoe frusterend dat ook is. Madelein.. Ik vind hem duidelijker ja
Ik heb me net aangemeld bij mvm, door jullie verhaal. En ze zeiden het idd ook bij mvm dat er een tekort is. Het ophalen is hier heel slecht geregeld en daarom deed ik niet mee, maar als er echt een tekort is vind ik eigenlijk dat ik wel mee moet doen! Sorry voor het offtopic