Zie nergens een 2e roze lijntje......dus ik zeg negatief. Maar zolang je niet ongesteld bent is er altijd nog hoop
op die van gisteren zie ik een heel licht streepje,maar vandaag helaas negatiefze hadden wel al iets duidelijker moeten zijn nu
Huh?? Ben ik nou gek, ik zie eigelijk alleen op de 2e duidelijk wat. Maar vind je testen echt te licht. Denk niet dat dit helemaal goed is.
@kleintje, zie alleen een licht 2de streepje op de 2de test, maar dat kan ook aan mijn laptop liggen @posi testers; gefeliciteeerd!! @mvm, ik doe ook mee!! mede omdat mijn moeder 9 miskramen heeft gehad omdat ze een stofje te kort kwam, dus geen plakbeeb meer kon krijgen na mij hoop dat we veel aanstaande moeders kunnen helpen met z'n alle
Check hier een fotootje van mn ovu-testen reeks. Vandaag was de test weer hetzelfde als andere dagen. Ik weet het niet meer. Ik zal toch wel gewoon een eisprong hebben met zo'n regelmatige cyclus?? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/345563-mn-ei-niet-vinden.html
ik zie overal een licht streepje...maar waarom heb je 2x getest op een dag.....niet jezelf zo gek maken hoor
@ Lara1, als je een cyclus hebt van 32, zou je eii best pas rond dag 20 kunnen zijn, toch? missch. nog even doortesten, en misschien heb je idd een vmk gehad en is je lijf even wat van slag?
Kleintje.. Ik zie op de de 2de sowieso een streepje en op de 3de ook, maar op die van vandaag weer niet. Ik zou het houden bij 1x per dag, of zelfs 1x in de 2 dagen te testen zodat je het beste kunt vergelijken. Mocht je zwanger zijn, dan schommelt HCG nog weleens waardoor je erg in de stress kan raken door 2x per dag te testen. Dus even wat minder testen, en dan hopen dat ie snel donkerder wordt Sweetdreams.. Er zit helaas nog geen postieve ovu test tussen en het lijkt me heel sterk dat je ei al geweest. Ik denk toch echt dat je moet door testen, wie weet knalt ie morgen of overmorgen wel ineens. Of misschien heb je ineens een latere eisprong en een wat korte LF.. Of je lijf is wat van slag door de vmk van afgelopen ronde.. Ik zou dus nog even door blijven testen! Succes
Zie alleen op de onderste geen 2e streepje.. wat wel vreemd is.. als je zwanger bent lijkt het de verkeerde kant op te gaan zo..