Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @daantje zou er inderdaad maar eens een gezellige avond van gaan maken inderdaad hijs toch echt positief

2. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hey Daantje wij lopen precies gelijk. Mijn ovu testen zijn vanaf gister avond positief nu nog steeds. Spannend weer hoor success en klusZE ;)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dankjewel meiden!! mammatje89 en sweetdreams ook heel veel klusplezier de komende dagen :D :p

4. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Komt goed ;) Als manlief wakker is ben ik weer van de partij hihi.
    Jullie ook veel klus plezier, en dat we over 2 weekies alle 3 (en ook de andere dames) een positieve zwangerschapstest mogen hebben.

5. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ja, maar niet met ochtend urine, die had ik om 6u al vanmorgen, dus heb om 12u getest, maar jullie vinden m toch negatief

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nou, ik zie toch zeker een tweede streepje :D

7. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Ik zie nog steeds een streepje.
    Maar het streepje is hetzelfde als op je vorige foto.
    Is ook maar net hoe je de foto maakt.
    Kun je hem niet uitelkaar halen en dan een foto maken?
    En kun je hem eens bij het rijtje leggen van testen die je gedaan hebt en daar nog een foto van maken?
    Dan lijkt het ook weer anders.
    Vind jezelf dat hij duidelijker en donkerder is?
    Duim voor je.

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik zie een streepje...

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Kleintje, hij is niet donkerder dasn alle andere testen van de laatste dagen.
    Kan je deze inderdaad niet onder je andere testjes leggen voor een beter beeld?

10. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Oké zal ik doen, maak wel foto's met camera, dus duurt ff voor ik ze erop heb

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hmm raar dat ze niet donkerder worden, je ziet m wel vrij duidelijk... vreemd??

12. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    ondanks dat ie niet geconcentreerd is, vind ik m posi, net als mn man, die zei t ook.
    Van vrijdag om half 3 heb ik na 9.30 niks meer gedronken, en bij vanmiddag dus wel

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Kleintje, ik zie zeker wel een streepje, maar hij is niet verdubbelt met het streepje van de 21ste.
    Hij zou toch nu wel een beetje donkerder moeten zijn......

14. linde90

linde90 Niet meer actief

heb hier echt de testkriebels, en het duurt nog zo lang.
    Had mezelf voorgenomen niet voor NOD te gaan testen, maar ik lijk wel weer net zo verslaafd als voorgaande keren...

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Vind die van 23 zelfs duidelijker dan die van vandaag kleintje( op mijn foon iig) dat er iets staat is wel duidelijk maar het word niet donkerder. Apart. Zou zelf de dokter es bellen denk ik.

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ kleintje: bah, balen dat ze niet donkerder worden. Ik vind die van vandaag zelfs nog iets lichter dan die van de 23e.

17. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Of mn hcg gaat te langzaam, pfff

18. Hij is wel posi, maar word niet donkerder, krijg het idee dat het niet goed zit :( sorry, maar zo ging het hier ook. Ze moeten gewoon donkerder worden..

19. Moeilijk is dat he meid. Maar ook erg logisch je kinderwens is natuurlijk zo groot! Heb je het gevoel dat het raak kan zijn? Kwaaltjes ofzo? Weet niet hoeveel DPO je zit, maar hier komen de kwaaltjes vaak al op 9 DPO..

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik zit nu pas 5 of 6 DPO (LF van 10 of 11) , en heb sinds 2 dagen af en toe steken in mijn borsten, verder helemaal niets....
    Zit zo hard te hopen, ik kan niet wachten om weer zwanger te mogen zijn van een klein wondertje wat hopelijk wel bij ons mag blijven. Maar de vorige keren duurde het ook 6 en 7 maanden..

Deel Deze Pagina