Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    alle positesters feli weer

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    dank jullie wel, ja donker he :)
    vrouw van MvM vroeg al of ik zeker weet dat ik niet langer zwanger ben :(

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Of het zijn er 2;)

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Jane;

jou ovutesten zijn toch ook de extra sensitive van sensitest? die geven echt lang een goede tweede streep. de zwanger en kids is vandaag nauwelijks meer een lijntje te zien, maar bij de sensitest extra sensitive nog wel!

probeer eens te testen met een ''gewone'' niet extra gevoelige ovulatietest?

kijk: al vanaf de 25e een goede donkere streep bij de extra sensitieve en de zwanger en kids vrijwel niks meer

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    CD22+23 vind ik positief. de andere niet... maar wel nog een donkere streep. dat kan ook nog wel eens schommelen :)

6. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Brondy WAUW!!! Proficiat ^^

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    2?? :$
    Produceer je dan veel meer HCG?????

8. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd

9. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

gefeliciteerd meid!!! mijn HCG was met 4 weken al 2400 ( normaal rond de 400) en het was er echt maar 1 :p mijn MvM test was ook met 5 weken zo dik, ik zie eigelijk geen mindere knal testen, volgens mij knallen die mvm testen gewoon heel erg

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Pregnantagain de digi met weekaanduiding schijnt ook erg gevoelig te zijn dus die kan je best al doen als je een goed streepje hebt. De digi wel/niet zwanger echt pas doen als er een duidelijke tweede streep staat, deze wil nog wel eens niet zwanger aangeven als je te vroeg test en dan is het idd zonde!

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh gelukkig hahah ;)
    In een ander topic las ik dat iemand toch een negatieve MvM test heeft gehad met 5 weken dacht ik. Dus ik vond het wel heel erg spannend. :)

13. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

even een vraagje voor de ervaren testers.
    hoelang kunnen de ovulatietesten van zwanger en kids positief blijven? hebben jullie ook ervaring met de zwangerschapstesten 6dagen voor nod van zw&kids?

iedereen die zwanger is gefeliciteerd heb hele mooie testen gezien.

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had 2 dagen een posi test, 5 dagen later bijna posi? en toen nega... nu een posi zw. test. dus ja. is geen touw aan vast te knopen :) niet te lang doortesten dus

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Yep, maar hoeft niet persé zoals daantje22 zegt.

16. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik ben niet tevreden over die testen. Ik heb er gister ochtend 1 gedaan en 's middags een kruidvat 2v5 met waterige urine en die was véél duidelijker!

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Waarom gebruiken mensen nog andere testen dan de kv2v5?? Naast de CB digitale test natuurlijk want een test met die woordjes erop in bezit hebben is natuurlijk te leuk, maar ik zie echt de meest vage testen langs komen. De een moet een streepje hebben, de ander een plusje. Iedereen zegt altijd dat de kv2v5 de best zijn en toch gebruiken veel mensen nog andere. Niet aanvallend bedoelt hoor, maar vroeg het me gewoon even af.

18. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Nou denk omdat die dipsticks best goedkoop zijn. Dat is in ieder geval de reden waarom ik ze heb gekocht. Veel voor weinig :D echte Hollander ;). Ik was wel tevreden over sensitest dipsticks die gaven net zo snel een streepje als kruidvast

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Posi testers gefeliciteerd!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

tja vooral gebruiken waar jij je goed bij voelt toch;)
    En al die vreemde testen kun je gewoon op internet bestellen en de kruidvat zul je iedere keer voro naar de winkel moeten gaan.
    Ben je al langer bezig heb je daar geen zin in lijkt mij;)

Deel Deze Pagina