Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
  2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest even bladeren voor de testjes!

Babyengel.. Gefeliciteerd!! Ik hoop zo op een plakkerd:)

Lovelygwen.. Dat ziet er goed uit hoor :) voorzichtig gefeliciteerd..

Madelein.. Ze zijn nog wel licht ja, kan je eens een foto posten van die overduidelijke plus test? Daar ben ik dan wel weer erg benieuwd naar:)

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113

Misschien moet je de post waar je op reageert nog een keertje doorlezen, ik zeg namelijk precies hetzelfde als jij...

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Het is een slechte foto ( was op vakantie en kamergenootje was in de kamer ;)) maar volgens mij wel duidelijk + ;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/233147d1332750852-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-14-img_0789.jpg

5. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    poeh... even laten bezinken hoor.. toch wel onwerkelijk, zo de eerste keer meteen! :)

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein.. Ik zie inderdaad een plusje. Je hebt het vast al eerder verteld maar ik heb er vast overheen gelezen, wanneer was ongeveer je eisprong? Want ik zag ergens staan dat je na je NOD zit toch? Sorry hoor als je het weer moet vertellen, maar ik heb even vluchtig gelezen. Je testjes zijn licht positief, maar ze moeten wel donkerder worden. Dus test over een x aantal dagen weer, als je ongerust bent.
    Succes meid

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Geeft niet hoor ;)
    Zit nu ongeveer 2-3 dagen na nod ( nod was za-zo) eisprong was rond de 12e.
    Bedankt voor je reactie. Ik ga proberen om pas vrijdag weer te testen. Maak mezelf alleen maar gek...

8. Niks met hier te maken hoor maar ken wel wat mensen van ZP die het overal graag rondspammen zodat ik het zelf niet eens als eerst ergens kan vertellen, snap je wat ik bedoel.. Had nl ergens neergezet dat ik posi had getest.

9. Thanks meid :)

10. Hier ook al van die pijntjes en vind ze ook eng, maar komen idd door het groeien van je baarmoeder en de banden gaan al wat rekken.

11. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    @ babyengel,
    ja ,k ben altjd bang dat het mis kan gaan,ik krijg die pijn altijd als ik rustig ben en niet beweeg, pffff vervelend

12. Hier ook bang, erg bang zelfs, maar denk dat het nog minstens 10 weken zal blijven die angst. Hier ook de pijntjes als ik rustig ben. Als je beweegt voel je het misschien niet.

13. Ja hoor posi! Gefeliciteerd!

14. nooatje

nooatje Niet meer actief

@lovelygwen gefeliciteerd meid, ziet er goed uit.

Zo heb mijn banner ook maar veranderd...nu maar hopen dat ie kan blijven staan!;)

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madelein.. Aha oke! heb je toevallig ook een CB digital gedaan? die zegt Zwanger en dan het aantal weken, moet je die met wekenindicatie nemen.. Misschien dat dat je wat meer gerust stelt. Anders doe je die over een aantal dagen?:)

16. weet je wel zeker dat je een miskraam hebt gehad? Of dat er geen 2 zaten ofzo.. want dan vind ik ze nog best donker. Testte 2 weken na een mk van 7 weken ook nog posi maar heel licht nog maar..

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Dit is mijn test (ook in een eigen topic gezet)
    Streep was er na 2 minuten, toen visite. Daarna zag ik de streep vaag. Maar hij was zo goor en heel. Water er door en daar was hij luid en duidelijk. Maar is hij nu nog geldig?

18. Alita

Alita Niet meer actief

vindt je testen echt wel duidelijker worden;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

dat je dat nog moet vragen met zo`n test?
    Hartstikke zwanger!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ach dat is stom:x
    Nou ik wist het nog niet:D

Deel Deze Pagina