Goedemorgen dames! Had al een eigen topic geopend maar weinig reacties gehad dus ik post het ook even hier. Ik kom er niet uit, mijn ei is zoek! Bij mijn zoontje had ik toen der tijd een duidelijke knaltest en waren de anderen gewoon duidelijk minder, maar nu is er geen snappen aan... Op 24/3 werd ie donkerder en dacht ik nou die zal morgen/overmorgen gaan knallen.. maar nee de knal bleef uit. Nu gisterenmiddag was hij redelijk de goede kant op aan het gaan en dacht ik nou morgen dan? 's Avonds eigenlijk niet meer getest met mijn domme hoofd en wel paar steekjes gehad en nu test ik vanmorgen en was ie even licht als de avond ervoor en vanmiddag was hij weer een stuk lichter... Ik snap er niets meer van. Kan het zijn dat mijn ei in de nacht is gesprongen? En dat de LH daardoor minder weergeeft nu? Ik test sowieso tussen 12-3 (en af en toe dus extra in de ochtend/avond) Hier nog wat foto's maar door de plakband komen ze minder over helaas dan in het echt... http://i39.tinypic.com/6f5ppu.jpg http://i41.tinypic.com/v3ej4i.jpg http://i42.tinypic.com/dwc6me.jpg http://i43.tinypic.com/2yll477.jpg
ze zijn nog niet positief de ov testen nog even door testen je ei kan snachts springen maar vind hem nog niet positief
God wat een gedoe joh, balen dat je geen bloed mocht laten prikken? Zijn ze inmiddels wel iets donkerder of echt zo licht als eerder? Succes Vrijdag in ieder geval.
@Babyengel! Wauw wat een goed nieuws! Duim voor jullie Tis jullie van harte gegund! @Nanette & Lovelygwen.. Zwanger! Gefeliciteerd!
@Bailey, nee daar is er nog geen 1 positief van. En als je ei 's nachts springt heb je ervoor echt wel een duidelijke test. Vaak heb je wel 2 dagen een positieve test, dus die had je er wel uit gehaald. Gewoon doortesten, ik had mn ei ook een week later dan dat ik dacht, dacht ook dat ie nooit zou komen, maar als ie er is, kan je hem niet missen.
Wat ben ik blij dat ik na 3 jaar vol hoop, wanhoop, verdriet en teleurstelling hier mn test mag showen. wel heeeel voorzichtig, want ben er echt bang voor dat het weer misgaat. maar op 10 DPO, op mijn verjaardag(na negatieve pregnyltesten) al zon duidelijk streepje en op 11 DPO al een posi CB met zwsch.indicator, durf ik te hopen. Dit was onze laatste IUI, 16april zouden we gesprek hebben voor IVF. Ik vind t ZO bijzonder!! Alle 4 de pendels die ik had laten doen zeiden maart! Hier mijn testen: Bekijk bijlage 233718 Bekijk bijlage 233719
wow super! hopelijk blijft dit wondertje plakken! na al die jaren is dat wel het mooiste cadeau denk ik zo gefeliciteerd!
@Chantal, wow...wat mooi. Geweldig gezien je onderschrift. Van harte gefeliciteerd en ik hoop ook dat het allemaal goed mag blijven gaan. Ben ik hier trouwens de enige die kotst op het woord "plakbeeb"??? Niks persoonlijks ofzo naar iemand toe hoor, maar hoor het hier af en toe voorbij komen, vind het zo respectloos klinken.
@Sweetdreams, het is juist heel lief bedoeld van iedereen... En als je een paar keer zwanger bent geweest en het is niet blijven "plakken" is het erg fijn als mensen je zoiets toewensen. Dus nee, ik moet er niet van kotsen
plakbeeb-klussen...vindt ik allebei zo`n vreemd woord...maar ach ik doe gewoon mee anders snapt niemand mij meer hahaha...
Dames, willen jullie ook eens naar mijn test kijken? klein stukje geschiedenis: 25 febr. is mijn miskraam spontaan op gang gekomen. exact 4 weken later (afgelopen zaterdag) dacht ik: laat ik eens een test wagen. Al denk ik dat mijn ei niet op dag 14 of 15 is gesprongen. Op de test zag ik een hele lichte streep. Wel een echte tuurstreep. Je zag hem bijna niet, maar als je heel goed keek in allerlei hoeken zag je toch wel iets. Zondagochtend verloor ik bloed en dat leek op normale ongesteldheid... Dus ik heb alles aan de kant gegooid en gedacht: op naar de volgende cyclus. Echter was gisteren het bloeden al een heel eind over en eerder duurde dat echt 5 dagen en was dat niet op dag 3 al het geval... dus ik vanochtend een test gedaan: In 1 minuut stond deze streep er en die is beduidend donkerder dan die van zaterdag.... (Op de foto nog iets lichter dan in het echt) Maar ja, ik ben best veel bloed verloren, dus ik snap er niets van.... Willen jullie eens naar de test kijken?
ik vindt het een vreemd streepje zou m toch als negatief beschouwen en morgen nog eentje doen want dit streepje is vreemd