Nou dan is dat dus ook weggegooid geld, heb net een clear bleu besteld namelijk!!!Dacht ga ik morgen een kv2v5 doen en volgende week een cb om te kijken hoever ik ongeveer ben!!
Katie.. Gefeliciteerd! Lara.. Ik zie hem ook hoor en tja je bent ook nog maar op 9DPO, dus net wat je zelf zegt.. dan verwacht je ook niet direct een knaller. Over een aantal dagen weer testen en dan hopelijk wel een knaller
Heb ik ook gedaan hoor op 10 DPO. Hoop voor je dat ze steeds meer gaan knallen zodat je snel wat extra vertrouwen krijgt. Gefeli iig!!
Ik zie de streep. Ik moet alleen eerlijk zeggen, dat ik zelf ook een keer deze test heb gedaan, ook dezelfde streep en ik was niet zwanger. Hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent
Deze test was niet met ochtendurine gedaan.. morgen vroeg ga ik nog een keer testen met ochtendurine misschien geeft het dan meer duidelijkheid
@Nischa, het is weer het bekende pennenstreepje. Soms valt ie positief uit, maar vaak negatief. Pak er gewoon een kv2v5 bij.
hmmmm, het pennenstreepje dat vaak nega blijkt te zijn... En te zien aan je banner ben je 8 dagen in je nieuwe cyclus/overtijd?
Ik heb vandaag de ovulatietesten binnen gekregen. Nu nog even de juiste dag bepalen en dan kunnen we beginnen.
helaas was zo'n streepje bij mij toen negatief *staat trouwens ook in de bijsluiter dat hij even breed moet zijn... hopelijk snel een dikke mooie streep! *misschien kan je beter de 2v5 euro halen, die zijn eigenlijk altijd duidelijk
Ik zie 'm!! Streepje ziet er goed uit, hopelijk wordt ie gauw mooi donker.. Wat zei ik nou laatst? Dat je vast wel gauw zwanger zou zijn.