Wowie een aantal mooie posi testers vandaag! daar word ik vrolijk van Lara, Yj81, Rian van harte ladies!!! noaa; spannend, test ziet er goed uit (had zelf bij een miskraam dat de test heel snel lichter werd) Hoop dat alles gewoon lekker goed zit. Echo laten maken is wel even heel belangrijk! duim voor je... @Jinky; joehoe dat gaat goed.. Ik heb zelf ook pregnyl gespoten voor mn laatste zwangerschap. En dat ging ook precies zo... test bleef 1 of 2 dagen hetzelfde rond 9 dpo(terwijl het zou moeten halveren) en werd toen donkerder!!! Kon het toen gewoon niet geloven hihi! Heb ze nog wel op mijn pc staan hihi. Ben benieuwd naar je testje morgen
Dankjewel.ja echo staat gepland op 10 april. Dank je voor je reactie, ik blijf ook gewoon positief denken..
heb ze voor je in mijn album gezet bij 'testen 2e zwangerschap' Heb van 9 t/m 14 dpo (8 dpo kon ik niet meer vinden maar die was ong zoals 9 dpo) Veel kijkplezier haha
kellox: ontzettend bedankt! Mooie testen! Ik vind het zo spannend morgen. De test is bij jou dus positief gebleven.
doe ik ook hoor!! en heel veel ... ..... Maar noa je testen zijn nogsteeds erg mooi ik denk dat je 10 april gewoon een mooie echo krijgt... van mij mag het al snel 10 april zijn want dan heb ik ook mijn termijn echo!!..
@nooatje donkerder kan ie in ieder geval niet worden! succes bij de echo, het is je gegund! maar als ik dat zo zie, lijkt het erop dat het gewoon goed is
Hij is knalpositief gebleven idd haha. Spannend he meid! Ik kon me die hele week echt onmogelijk concentreren op mijn werk hihi.. Heb nog weeeeeeeeken doorgetest
Thanks Oh spannend dan mag het voor jou dus ook snel 10 april zijn. Hopen dat we allebei een mooie echo hebben....!! Liefs Nooatje
Nee idd donkerder kan het volgens mij ook niet! Zie op jou foto dat ie ook lekker donker is.. nu wachten tot 10 april...dankjewel!!