Veel te vroeg getest maar heb toch een heeeeel licht (roze!) lijntje. Hier op foto zie ik m amper maar in het echt veel duidelijker. Is van afstand zichtbaar. (Controlestreepje ziet er een beetje raar uit haha) Wat vinden jullie?
Ja is ook erg vroeg, maar mss is mn lf kort? En JA ik weet dat het nog mis kan gaan. Wil gewoon graag weten of jullie ook een licht streepje zien.
Een vroege test heeft niks met korte LF te maken, immers als je zwanger bent heb je geen LF....... Een vroege innesteling kan weer wel.
Ow oke Nouja iig hoop ik dat mn nieuwe testjes de komende dagen donkerder worden. Ben wel zenuwachtig nu, durf natuurlijk niet al te blij te zijn aangezien het ook nog mis kan gaan.
@jinky. ik heb die testjes. ook maar ben er niet zo over te spreken. Teste met k2v5 4 dagen voor nod positief. Zo ook met de cb digital. Deze testen geven echter maar een heeeeeel minimaal streepje terwijl ze zwangerschapp 4 dagen voor nod zouden moeten weergeven...
Kleintje1985.. Het lijkt mij een niet goed doorgelopen test. Ik zie namelijk eerder een waas dan een streep. Wondertjenr2.. Ik zie wel licht wat ja. Wat spannend zeg. Hopelijk worden ze snel donkerder.
Moest er trouwens wel nog even bij zeggen dat het testje met middagurine is gedaan... Maar dat maakt niet zo heel veel uit toch?
Ik zie 'm wel, maar aangezien je testen maar niet donkerder worden, lijkt het me niet goed zitten helaas..
Heej dame's Had een vraag over de ovutest. Mijn controlle strepen worden on te beginnen niet zo donker dan bij de andere dame's. Nu is mijn test streep van gisteren een heel licht streepje,en die van net al ietsjes donkerder,maar nog niet positief!! Nu is mijn vraag: 1:is het normaal dat mijn controlle streep niet knalt,en hoe kan dit? 2: als de test streep iedere dag wat donkerder wordt betekend Durban dat mijn ei er aan begint te komen. Had vandaag wel al wat slijm! Bedankt alvast! Liefs.