kan gewoon hoor dat je wat roze verlies hebt.... ik heb het beide zwschappen gehad. Mooie testen idg!
@cindy: Ben nu niet thuis maar zal vanavond even m,n ovu vandaag.. de nega test van de 30e en die vandaag uploaden..!!
ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar je zwschapstest Ik bedoel....als jij een neg test hebt gehad hiervoor is deze dan waarschijnlijk van een nieuwe zwschap
Hoi Allemaal, Ik heb net een testje gedaanik kon me gwnweg niet inhouden haha Mijn NOD is vrijdag de 6e Ik zie een heel licht lijntje Willen jullie even kijken of ik nou gek ben of niet? haha Dank jullie wel
ja hoor ik zie wel wat...maar lijkt meer grijs? Stond dit er direct op pas naderhand? mooi esmeralda!
@cindy hij stond er gelijk en klopt door de focus van de camera word hij grijzig omdat die hem uitrekt. maar hier is hij echt lichtroze van kleur
Thnx Blijft leuk om ermee te showen haha @maybe: Ik zie wel wat op je testje. Heel licht, maar zie het wel. Hoop voor je dat het zo is!
2 dagen na NOD nog een testje gedaan, ze worden mooi geleidelijk aan donkerder! Test 1, 1 dag voor NOD Test 2, NOD 2e urine van de ochtend (alleen koffie op) Test 3, 2e dag na NOD (vandaag) Ben helemaal gelukkig en begin langzaamaan te geloven dat het echt is!