Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moet heeeeeeel goed turen maar zie wel wat. je bent gewoon veel te vroeg :p hopelijk gauw een mooie duidelijke test! ;)

2. Huh? Je bent 11 weken en een mvm test? Dat klopt toch niet? Da's toch altijd veel eerder?

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    oooh maybe spannend!! jij hebt je nod toch ook pas 10april??? ik durf nog niet te testen hoor... maar hier nog steeds ongie gevoel... maar daarbij ook aan het snotteren dus zal daar wel door komen ( zegt ze uit zelfbescherming ihihihi)

4. Ik zie 'm! Nog wel heel licht, maar voor mij is ie trouwens wel roze. Spannend

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Klopt, ik wilde eerst niet meedoen omdat het halen hier van de urine met mijn zoon toen echt een drama was. Je moet het namelijk zelf wegbrengen. Het stond er gewoon 3 weken weg te koken in de zon, dus ben er toen met 12 weken mee gestopt. Ik wilde eerst nu niet meedoen daarom, maar toen las ik dat er een tekort was aan pregnyl en toen vond ik dat ik gewoon wel moest meedoen. Ik hoorde toen ook dat het ophalen verbeterd is.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje, nu poging 4....

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja k ben heel vroeg met testen hihi.. maar dat komt omdat vanmorgen ineens mn ovu testen weer donkerder worden en dat vond ik vreemd.. hihi.. hoop nog nergens op.. pas als hij donkerder word ga k een sprankje hoop krijgen..

8. Gefeliciteerd! Snap dat je het eng vindt, maar roze betekent meestal niks slechts. En buikpijntjes horen erbij. Toen ik geen buikpijn had ging het mis, denk daar maar aan ;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

waarom zet je ze niet gelijk bij je bericht dan?

10. O zo. Ja dat was hier toen ook niet ideaal, als ik net de kannen te laat had neergezet waren ze al langs geweest en had ik te weinig nieuwe kannen. Grrr.. maar ik had in mijn hoofd dat je je tot 11 weken kon aanmelden. Klopt dan wel als die vrouw van mvm net is langsgeweest :p mooie donkere streep haha

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    De foto staat bij mijn bericht... iig mijn originele bericht als dat is wat je bedoeld... Ik zit op het moment niet op mijn eigen comp... ben beetje werk uitstellend gedrag aan het vertonen, vandaar dat het mis ging.

12. Zijn zichtbaar nu! :D

13. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hihi, thnx!

14. Alita

Alita Niet meer actief

hihih ik ga kijken rian!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

waarom langzaam geloven er staan toch streepjes hoeveel zekerheid wil je hebben dan:D

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Het is zo bizar! Zwanger!!!! Ik voel echt helemaal niets! Dus vandaar dat het testje me moet vertellen dat ik echt zwanger ben. En ik vind het leuk om te zien dat die donkerder wordt... Is er toch iets aan het groeien niet?!

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Rian: Duidelijk hoor! Gefeliciteerd! :D

@Babyengel: ja had al met 8 weken gebeld, alleen ze kon niet eerder of op dagen dat ik niet kon :p Ja he, het streepje werd al duidelijk voordat de urine was doorgelopen naar het controlestreepje :p

18. Alita

Alita Niet meer actief

hihi je eerste zwschap?
    Ik voelde ook nooit iets gelijk in het begin hoor.....hoeft ook niet natuurlijk.

Je hcg stijgt en dat is al goed:D

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Is het zo duidelijk mijn eerste zwangerschap? hahahaaa.... Ik loop de hele dag rond met in mijn hoofd "Ik ben ZWAAAAANGERRR" haha. Als mensen gedachten konden lezen werden ze GEK van mijn gedachten!

20. Hahaha herkenbaar ik had dat toen ik zwanger was van mijn zoon.. ik ben zwaaanger dacht ik constant :p en voelde toen ook niks. Tot ik tussen de 5 en 6 weken was trouwens, steken en overgeven toen ;) heerlijk toch als je nog zo kan denken! :)

Deel Deze Pagina