Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou dat is het grappige ervan cindy.. dat wilde ik dus net gaan doen.. maar nu hij helemaal droog is is het streepje zo licht dat ik hem niet meer op de foto krijg

2. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmmm....vaag.......

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@cindy: ja inderdaad. en het streepje verscheen binnen 1 minuut

4. Alita

Alita Niet meer actief

lijkt me wel dat het moet blijven staan niet...?

5. Alita

Alita Niet meer actief

testjes iemand???!!!:):):)

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Je ben wel een geval apart maybe3...haha...Je heb positieve ovulatietesten en zwangerschapstesten tegelijk, je streepjes van je testen verdwijnen. Dat wordt nog wat met jou. Hahaha.

Sorry, doe een beetje lacherig, maar begrijp heel goed dat je je knal onzeker voelt en dat je zekerheid wil, maar dat krijg je vandaag echt niet en morgen ook niet. Als je testjes in de loop van de week duidelijker worden, weet je pas dat het goed zit.

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sweetdreams: maakt absoluut niet uit dat je er lacherig over doet hoor.. toen ik ineens het streepje amper meer zag begon ik zelf ook keihard te lachen.. het is jammer dan op m,n laptop het beeld zo k.u.t word van de foto. want gewoon op mijn mobiel zie je hem veel en veel duidelijker. maar ik begrijp waarom je lacherig doet

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooi rijtje lara :D!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    scarabee gefeliciteerd! :D

maybe ik zeg wacht gewoon ff ! .. als ik deze testen zou hebben zou ik echt niet de dag erop weer testen wacht het even af..

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lydia: je hebt helemaal gelijk..!!

11. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    @maybe3 Ik heb je laatste foto even wat scherper gesteld misschien heb je er wat aan.

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@veritas: dank je wel!! nu zie ik hem zelf ook iets beter.. begon al aan mezelf te twijfelen..!! super bedankt

13. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Wat hou jij het spannend zeg! dacht zal ook eens hier gaan kijken.. hihi

Maar wel degelijk een streepje, hopelijk voor jou over een paar dagen een knaltest!!!

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rhr: ja ik houd het zeker spannend.. het ergste is.. ook voor mezelf hihi... ken er nu geen touw meer aan vastknopen.. maar ga nu m,n uiterste best doen om pas over 2 dagen weer te testen

15. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Zie het streepje wel is wel vaag nog en toch duidelijk genoeg om het te zien. Duim voor je.

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maybe3, zo begonnen bij mij de testen vsn z&k ook en ben nu al meer dan 15 weken. Dys hoop dat ze snel duidelijker gaan worden bij je.

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lyanna: hoeveel dagen voor NOD testte jij als ik vragen mag.? en duurde het erg lang voordat deze donkerder worden?

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik stuur je even vriendschapsverzoek, kun je mijn album kijken.

Die jij nu hebt had ik op 12 dagen na iui en 14 dagen na pregnyl.
    13 dagen na iui al stuk duidelijker en dagen na iui ook al superduidelijk van kv.

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lyanna: okee bedankt, ben benieuwd

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lyanna: heb even gekeken dankje.. hoop dat er bij mij ook z,n mooi rijtje mag volgen..!!

Deel Deze Pagina