Nou dat is het grappige ervan cindy.. dat wilde ik dus net gaan doen.. maar nu hij helemaal droog is is het streepje zo licht dat ik hem niet meer op de foto krijg
Je ben wel een geval apart maybe3...haha...Je heb positieve ovulatietesten en zwangerschapstesten tegelijk, je streepjes van je testen verdwijnen. Dat wordt nog wat met jou. Hahaha. Sorry, doe een beetje lacherig, maar begrijp heel goed dat je je knal onzeker voelt en dat je zekerheid wil, maar dat krijg je vandaag echt niet en morgen ook niet. Als je testjes in de loop van de week duidelijker worden, weet je pas dat het goed zit.
@sweetdreams: maakt absoluut niet uit dat je er lacherig over doet hoor.. toen ik ineens het streepje amper meer zag begon ik zelf ook keihard te lachen.. het is jammer dan op m,n laptop het beeld zo k.u.t word van de foto. want gewoon op mijn mobiel zie je hem veel en veel duidelijker. maar ik begrijp waarom je lacherig doet
scarabee gefeliciteerd! maybe ik zeg wacht gewoon ff ! .. als ik deze testen zou hebben zou ik echt niet de dag erop weer testen wacht het even af..
@veritas: dank je wel!! nu zie ik hem zelf ook iets beter.. begon al aan mezelf te twijfelen..!! super bedankt
Wat hou jij het spannend zeg! dacht zal ook eens hier gaan kijken.. hihi Maar wel degelijk een streepje, hopelijk voor jou over een paar dagen een knaltest!!!
@rhr: ja ik houd het zeker spannend.. het ergste is.. ook voor mezelf hihi... ken er nu geen touw meer aan vastknopen.. maar ga nu m,n uiterste best doen om pas over 2 dagen weer te testen
Maybe3, zo begonnen bij mij de testen vsn z&k ook en ben nu al meer dan 15 weken. Dys hoop dat ze snel duidelijker gaan worden bij je.
@lyanna: hoeveel dagen voor NOD testte jij als ik vragen mag.? en duurde het erg lang voordat deze donkerder worden?
Ik stuur je even vriendschapsverzoek, kun je mijn album kijken. Die jij nu hebt had ik op 12 dagen na iui en 14 dagen na pregnyl. 13 dagen na iui al stuk duidelijker en dagen na iui ook al superduidelijk van kv.