Strange .... hebben jullie wel allebei dezelfde achtergrond Want ook in het "vriendinnentopic" van je heb je deze test geplaatst ...
Gefeliciteerd positesters. Nonaches: ik vind hem beetje grijzig maar zeg toch zwanger, dus voorzichtig gefeliciteerd.
Hallo De foto is van mij. In de vriendinnentopic is het ook mijn foto alleen de tekst is van mijn vriendin. Dus het is mijn test. Inmiddels in de andere topic de foto geplaatst die bij mijn vriendin en dus bij de tekst hoort. Wordt wel ingewikkeld allemaal heb dan ook verzocht nu aan mijn vriendin om zich aan te melden. Plaats nu geen foto's meer. Dus dit is mijn foto Snap je het nu een beetje.
Alleen deze foto is van mij. Verder zijn alle andere foto's van mijn vriendin. In de vriendinnentopic. Helaas kan ik die foto van mij er ook niet meer weg halen.
Is hier al een piek te zien? 1e van gistermiddag 16.00 2e van gisteravond 20.30 en de laatste 2 van vanmiddag 14.00
Hier mn kv-testjes. Heb die van vandaag even schoongemaakt met een druppeltje water, toen was de vlek weg. De bovenste is van gister en de onderste is van vandaag.
Als die eerste foto's in dat vriendinnen topic van je vriendin zijn en deze van jou is, dan hebben jullie allebei de foto gemaakt met een zelfde achtergrond wit ronde deksel (van prullenbak ofzo??) en deels op het zakje van de test ...... Naja .. maakt ook niet uit .. ik zie op allebei een streep maar tis nu afwachten of hij donkerder wordt (voor zowel jou als je vriendin)!
@Ilja, wil niet lullig of veroordelend doen hoor, maar volgens mij heb je helemaal geen vriendin en schaam je je voor je testgedrag ofzo. Vorige maand zat je ook al testen van jezelf en je vriendin te laten zien, vind het een beetje vaag en ook allemaal erg toevallig. (sorry, als ik weer eens iets zeg, wat volgens mij iedereen hier al denkt)
Ik maak altijd de foto op het zakje van de test. Of op een dop van een creme merk zal ik nu niet noemen. En dan in het licht bij het raam. Dat lukt bij mij altijd het beste. En dat heb ik haar geadviseerd. En dan meerdere foto's maken en de beste eruit zoeken. Waar jullie wel niet op letten. Maar goed bij deze de uitleg.Het blijft spannend voor ons allebei. Is het wel raak zijn er 3 zwanger in de vrienden kring. Lees nu net weer een berichtje en juist daar wordt ik zo moe van op dit soort forums. Vooroordeel alsof ik zit te liegen. Vind dat nogal een uitspraak.Mijn vriendinnen weten dat ik veel op forums zit. Heb namelijk geen werk op dit moment. Al erg genoeg, maar banen liggen niet voor het oprapen. Gelukkig heeft mijn man een goede baan. En hun hebben wel werk en vragen dan aan mij plaats jij het even. Misschien makkelijk van mijn vriendinnen. Maar ik ben de beroerdste niet. Vraag me af of jullie niks beters te doen hebben dan op een ander te letten. Eigenlijk dom van mij dat ik er op reageer. Dacht juist dat het forum was om elkaar te helpen, steunen en niet om elkaar af te zeiken. Zo komt het wel over. Voelt niet prettig en zeker niet welkom. Zit nu te twijfelen of ik de volgende foto's wel moet plaatsen. Stel je voor wat er dan weer gezegd en gedacht wordt. En geloof niet dat dat de bedoeling is. Heb nog een aantal dagen om daar over na te denken gelukkig. Alle positieve testers gefeliciteerd. Dat is waarvoor iedereen hier komt. En het is dan fijn als je een positieve test in handen krijgt. En fijn als je hem kunt tonen. De spanning is voor iedereen hetzelfde elke maand. En dan is het gewoon jammer om zulke reakties te plaatsen. Daarmee kun je een ander erg kwetsen ook al bedoel je het zo misschien niet. Als je iets op schrijft komt het altijd anders over dan bedoelt. Is gewoon erg jammer dus dan zou ik het niet plaatsen. Duim voor iedereen op een positieve test.
Miro; ik denk dat je piek er wel is hoor. Vooral op de onderste test lijkt mij de teststreep duidelijker dan de contole streep. Succes in ieder geval. Sweetdreams; op de onderste test zie ik wel een vaag streepje staan hoor spannend Nonaches; Gefeliciteerd !