Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Strange ....:(:(:( hebben jullie wel allebei dezelfde achtergrond :cool:
    Want ook in het "vriendinnentopic" van je heb je deze test geplaatst ... ;)

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Gefeliciteerd positesters.

Nonaches: ik vind hem beetje grijzig maar zeg toch zwanger, dus voorzichtig gefeliciteerd.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland

Jaaaaaa ik zie wat!! duim, duim, duim!! :D

4. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

De foto is van mij. In de vriendinnentopic is het ook mijn foto alleen de tekst is van mijn vriendin.
    Dus het is mijn test.
    Inmiddels in de andere topic de foto geplaatst die bij mijn vriendin en dus bij de tekst hoort.
    Wordt wel ingewikkeld allemaal heb dan ook verzocht nu aan mijn vriendin om zich aan te melden.
    Plaats nu geen foto's meer.
    Dus dit is mijn foto
    Snap je het nu een beetje.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ilja: en de eerste foto's in het vriendinnen topic? van jou of die vriendin?

6. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Alleen deze foto is van mij. Verder zijn alle andere foto's van mijn vriendin. In de vriendinnentopic. Helaas kan ik die foto van mij er ook niet meer weg halen.

7. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Is hier al een piek te zien? 1e van gistermiddag 16.00 2e van gisteravond 20.30 en de laatste 2 van vanmiddag 14.00

8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hier mn kv-testjes. Heb die van vandaag even schoongemaakt met een druppeltje water, toen was de vlek weg. De bovenste is van gister en de onderste is van vandaag.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Als die eerste foto's in dat vriendinnen topic van je vriendin zijn en deze van jou is, dan hebben jullie allebei de foto gemaakt met een zelfde achtergrond wit ronde deksel (van prullenbak ofzo??) en deels op het zakje van de test ......

Naja .. maakt ook niet uit .. ik zie op allebei een streep maar tis nu afwachten of hij donkerder wordt (voor zowel jou als je vriendin)! :)

10. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Ilja, wil niet lullig of veroordelend doen hoor, maar volgens mij heb je helemaal geen vriendin en schaam je je voor je testgedrag ofzo. Vorige maand zat je ook al testen van jezelf en je vriendin te laten zien, vind het een beetje vaag en ook allemaal erg toevallig.

(sorry, als ik weer eens iets zeg, wat volgens mij iedereen hier al denkt)

11. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    #4111 ilja27, 6 apr 2012
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
    Ik maak altijd de foto op het zakje van de test. Of op een dop van een creme merk zal ik nu niet noemen. En dan in het licht bij het raam. Dat lukt bij mij altijd het beste. En dat heb ik haar geadviseerd. En dan meerdere foto's maken en de beste eruit zoeken. Waar jullie wel niet op letten. Maar goed bij deze de uitleg.Het blijft spannend voor ons allebei. Is het wel raak zijn er 3 zwanger in de vrienden kring. Lees nu net weer een berichtje en juist daar wordt ik zo moe van op dit soort forums. Vooroordeel alsof ik zit te liegen. Vind dat nogal een uitspraak.Mijn vriendinnen weten dat ik veel op forums zit. Heb namelijk geen werk op dit moment. Al erg genoeg, maar banen liggen niet voor het oprapen. Gelukkig heeft mijn man een goede baan. En hun hebben wel werk en vragen dan aan mij plaats jij het even. Misschien makkelijk van mijn vriendinnen. Maar ik ben de beroerdste niet. Vraag me af of jullie niks beters te doen hebben dan op een ander te letten. Eigenlijk dom van mij dat ik er op reageer. Dacht juist dat het forum was om elkaar te helpen, steunen en niet om elkaar af te zeiken. Zo komt het wel over. Voelt niet prettig en zeker niet welkom. Zit nu te twijfelen of ik de volgende foto's wel moet plaatsen. Stel je voor wat er dan weer gezegd en gedacht wordt. En geloof niet dat dat de bedoeling is. Heb nog een aantal dagen om daar over na te denken gelukkig.

Alle positieve testers gefeliciteerd.
    Dat is waarvoor iedereen hier komt.
    En het is dan fijn als je een positieve test in handen krijgt.
    En fijn als je hem kunt tonen.
    De spanning is voor iedereen hetzelfde elke maand.
    En dan is het gewoon jammer om zulke reakties te plaatsen.
    Daarmee kun je een ander erg kwetsen ook al bedoel je het zo misschien niet.
    Als je iets op schrijft komt het altijd anders over dan bedoelt.
    Is gewoon erg jammer dus dan zou ik het niet plaatsen.
    Duim voor iedereen op een positieve test.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nieuwe zwangere gefeliciteerd

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dit is de foto na 5 min..

kan niet geloven

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Geloof t maar.... Gefeliciteerd

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Nou dat is toch super nonaches. Zoals jane het zegt geloof het nou maar en super gefeliciteeeeeerd. :D

16. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Gefeliciteerd. Mooie test.

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    wooow nonaches... wat een verschil in die paar minuutjes... maar hij is duidelijk zwanger hoor!!!

18. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miro; ik denk dat je piek er wel is hoor. Vooral op de onderste test lijkt mij de teststreep duidelijker dan de contole streep. Succes in ieder geval. ;)

Sweetdreams; op de onderste test zie ik wel een vaag streepje staan hoor… spannend…

Nonaches; Gefeliciteerd !

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dank jullie wel damess!!!!

jullie veel succes!!

andere positieve testers ook gefeliciteerd!!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd :D ook voor de andere posi-testers natuurlijk!

Deel Deze Pagina