PfF weer zon lichtstreepje Sorry voor het lange wachten maar mijn laptop is gecrashed Wat een pech weer we gaan nu de clearblue ophalen Ik wordt er gestoord van
middelte kan ik niks meer van maken.... De onderste zie ik een lichte schaduw op...ik zou nu overmorgen pas weer testen en dan moet de streep duidelijker zijn
die si gewoon niet juist doorgelopen...het roze had moeten blijven zitten als je zwanger was....doordat je nu ziet dat het doorgelopen is alleen niet goed....zeg ik niet zwanger...anders had de streep moeten blijven hangen Doe er maar eens wat druppels water op
Laptop gecrashed maar geen foto plaatsen en wel kletsen De cb zou ik niet doen hoor.....je hebt niet eens een positieve test namelijk ik ben benieuwd naar je foto!!
ik zie wel een streepje hoor.... maar kan hier helaas niet goed zien of die grijs of roze is.. en sorry misschien overheen gelezen maar hoever in je cyclus ben je?
Volgens mij de 1e test die ik van je zie, die iig goed is doorgelopen. En ik zie een streepje. Je moet em eens buiten op de tuintafel leggen en dan een foto maken, zonder flits. Deze is een beetje overbelicht.
Je ziet het natuurlijk wel...alleen vindt ik m niet roze? Maar zo`n cb met indicator zou je nu wel kunnen doen volgens mij?
nou als jij het maar ziet thuis toch? Ik vindt het een ander streepje dan normaal op die testen...maar de kruidvat zijn de laatste tijd erg raar