Hij is nog wel HEEEEl licht, maar zie hem wel. En nee is zou de cleurbleu nog niet doen, die gaat volgens mij NIET ZWANGER zeggen. Daar zou ik nog even mee wachten hoor...
Ik denk dat je de CB wel kunt doen hoor...Er van uitgaande dat je deze testen altijd lichter op de foto heb, dan in het echt.
Volgens mij wel, weet het niet zeker meer. Ergens via internet besteld. Heb net bij Kruidvat nieuwe testen gehaald dus morgen weer testen
idd heb je gelijk,in de bijsluiter van de cb digitaal met indicator staat nl dat je de test kan uitvoeren 4 dagen voor nod en daarmee dus net zo gevoelig zijn als de kv testen! dus alle cindy's hebben hiermee gelijk
dj als ik eerlijk ben vind ik hem te licht voor 1 dag overtijd ik hoop voor je dat het snel een duidelijker streepje wordt!
Hier de clearblue niet zwanger Net weer een andere test gedaan die is gewoon weer duidelijker Ik weet het nu echt niet meer
Ik zie wel een streepje en ik had eerlijk gezegd dat clearblue wel zwanger 1-2 zou aangeven.. Vreemd zeg.. Ik zou de dokter bellen denk ik..
Balen, die onzekerheid meid. Kan er niets over zeggen...Erg cliché, maar afwachten is het enige wat je kunt.
Haha je houdt het wel spannend hoor ik kijk straks nog wel een keer.... Edit: oh we zitten door elkaar te posten. Ik zie wel iets op je bovenste test, die met een schermpje heb ik geen ervaring mee...