ja dat is ook zo! hihi ben heeeel erg nieuwschierig nu, het liefst wil ik er vandaag nog wel 3 doen maarja gaat zoveel geld inzitten he
idd stom he.....maar er staat een tweede streep op de kruidvat ... Dus die cb gaat echt nog wel......WEL zwanger aangeven meid. Ik had ook gedacht dat de test nu al zwanger zou zeggen
het enige wat ik zeker weet is dat je met de cb wel./niet zwanger echt moet wachten tot je een duidelijkere streep hebt dit weet ik uit eigen ervaring en van al die testjes wa ik hier gezien heb
is ook stom dat je test zegt niet zwanger..... maar je hebt twee streepjes toch...dus dat is positief!
Vanavond aan de klus, mn eitje komt eraan, kijk op de foto Cd9 4 april 18u Cd10 5 april 18u Cd11 6 april 18u Cd12 7 april 11u Cd12 7 april 18u Heb ineens een uitschieter....
Streepje van kv is nog te licht voor de digi.. als je nog vroeg zit kan ie over een paar dagen wel zwanger aangeven. Toen ik zo'n streepje had op de kv test zeiden alle digi's ook niet zwanger.. daarna een vmk gehad maar was omdat het streepje zo bleef en niet donkerder werd. Ik kan het wel eens zijn met cindy hier geeft die indicator met weken eerder positief dan die gewone met wel/niet zwanger. Met 4 zwangerschappen geprobeerd!
Maar gister nog niet. Wel donkerder dan eergister, maar volgens mij waren de strepen van mij en Djay even donker op de foto.
Ik had dat van de week ook ik heb op 4 april een kv test gedaan met lichte streep en de digitale zei niet zwanger. Ik zat op 10dpo en 4 dagen voor nod. De dag erna 5 april was de kv een lichte maar duidelijke streep en toen gaf de cb digitaal wel zwanger aan. Dus geef nog niet op!!
Dat klopt zeker niet, ik had een posi kv test op 30-01 op 31-01 bloedtest en mijn hcg was toen 20. De dag erop dus 01-02 cb met indicator zwanger 1-2. Posi testers gefeliciteerd.
Klopt inderdaad. De CLeurblue digitaal heeft een hogere gevoeligheid dan 50, namelijk 25 mIE/ml Zie bijsluiter: http://www.clearblue.com/nl/pdfs/Clearblue_Digital_with_Conception_Indicator.pdf In elk geval weer GEFELICITEERD voor de posi testers!!! Hopelijk morgen weer een hoop paasverrassingen hier
ik weet het allemaal niet, en maakt me ook niet zoveel meer uit morgenvroeg gewoon kv doen en dinsdag dan maar de cb ben super benieuwd
hier vandaag 1 dag overtijd maar ga nog niet testen en zit ook nog met een fikse blaasontsteking pfff