woow zowie.. jij kan je paasei nog flink genutten hihihi... lara.. ik hoop woensdag een testje te mogen showen hihi...
spannend missiej Zowie, have fun!! Hier ga ik woensdag een filmpje maken van het testen. Vorige keer ook gedaan en is leuk voor later
Dank jullie wel allemaal. We gaan zeker plezier hebben.. Moet alleen nog even wachten, mijn man is vanavond pas thuis. Heb hem al wel vast ingelicht. haha
oh echt.. dat wist ik niet .. ( sorry we gaan offtopic, maar weer ontopic! ) hopelijk over 2,5 week een testje van mij (als mn cyclus mee werkt )
Ik had een HELE VAGE zonet.... De licht roze streep zit verkeerd Ga niet van uit dat dit een geldige test is haha. Morgen maar ff nieuwe kopen. De vorige werd ook eerst helemaal roze maar daarna trok alles weg, zoals het hoort, kan gebeuren, maar deze was na 5 min nog zo. Morgen ook pas officieel 4 dagen voor NOD
Lydia spannend! lees veel in dit topic en vond het zo mooi toen je vorige maand alweer snel een testje kwam showen.. helaas een vlindertje maar duim ook zeker voor je en hoop dat je binnekort weer een mooie test kan plaatsen! @Djay: ben benieuwd waar je testjes heen gaan.. vond ze op je rijtje van gister wel iets donkerder worden en zie ook zeker een rose streepje.. spannend! hopen dat je snel een duidelijk resultaat hebt! &alle posi testers natuurlijk gefeliciteerd.. ik kom morgen nog mn laatste testje showen.. moet morgen ochtend mn urine inleveren bij de ha en heb zelf nu een kv testje liggen dus doe er thuis ook maar gelijk eentje