Huh wat vaag, zo ziet het er bij mij uit voordat de test goed opgedroogd is.. vreemd hoor. Hopelijk heb je gauw een 2e roze lijn op de goede plek Lydia wat een leuke avatar van je dochter!
Gefeliciteerd!! Welke lijn is eigenlijk de controlelijn en welke de testlijn? Ik ken deze niet vandaar dat ik het me afvraag
Ik heb vanavond een kruidvat testje gedaan. Het is ongeveer 5 dagen voor NOD maar ik had al een paar weken last van verschillende dingen, dus ik dacht ik ga het gewoon doen! En tot mijn stomme verbazing zag ik een lichtroze streep verschijnen. Wel licht, maar zeker wel duidelijk!
Nou AutumnGirl, ik heb toevallig net gereageerd op je voorsteltopic. En dit vind ik een knallertje hoor zeker nog voor de nod. Weet niet wat de andere dames ervan vinden, maar vind hem overduidelijk.
Ja ik heb nog nooit een positieve test gehad, dus ik heb geen idee wat licht is en wat niet. Ik vind het superspannend en erg onwerkelijk nu, maar ik ben er wel echt heeeel erg blij mee! Ik geloof mijn eigen ogen amper als ik er naar kijk : $!
ik vind hem ook overduidelijk... of zeer snelle hcg opbouw.. of misschien langer zwanger?? je laatst ms zou bijv. innesteling kunnen zijn.. en zoals je zelf omschrijft heb je al paar weken last van dingen?? succes! en natuurlijk gefeliciteerd!
Ja dat vraag ik me dus ook af, want ik had de klachten al in de 1e week na mijn periode. En dan voornamelijk het zuur (zeker als ik ga liggen), veel moe zijn, heel moeilijk in slaap komen, en SNEL geirriteerd. En arme hubby is de klos..... Ik heb deze dingen nu al een week of 3, vandaar dat ik toch maar eens een testje er tegen aan gooide!
Ik heb even zitten rekenen, maar als dat zo is dan zou ik nu al 7 weken zijn. En anders 3. Ik weet het niet hoor, mijn periode duurde even lang als anders en ik heb geen verschillen gemerkt! Behalve dat de klachten in de week er na zo'n beetje begonnen. Ik zit mezelf ondertussen en passant te knijpen om te checken of ik wel echt wakker ben!!
Hoi Allemaal, Vanmiddag een zwangerschapstest gedaan van Clear Blue. Dit is een dag voor mijn Nod. Heel in de verte lijk ik een vaag streepje te zien. Wat denken jullie ervan? Zit eraan te denken om morgen 1 te doen van Kruidvat aangezien Clear Blue veel HCG nodig is. Bekijk bijlage 236925
De digitale CB heeft volgens de gebruiksaanwijzing 25 HCG nodig en de kruidvat ook 25 Ik lijk in de verte idd wat te zien, spannend!! Alle posi testers gefeliciteerd!!