@Hellen1971: Heb jij hier ook testjes staan? Zo ja, waar dan? Ik kan ze niet vinden.... (maar ja, zijn ook zoveel pagina's hier....).
@Cindybaby: Dank je! Ik heb ze gevonden! @Hellen: tsja lastig, ik vind die van de 9e ook donkerder dan die van de 10e. Alleen... het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe geconcentreerd je urine is. En ook niet elke test is precies even gevoelig. Ik duim in elk geval heel hard voor je! En hopelijk is ie morgen of overmorgen wel donkerder. (Bij twijfel kun je overigens ook een bloedtest vragen... misschien ook een idee?) **duim duim**
Ik denk het ook ja. Ik hou mijn slijm niet bij ... haha klinkt grappig Ik probeer vanavond nog te klussen inderdaad. Gisteren ook geprobeerd, alleen manlief had wat last van prestatiedruk dus dat is helaas niet helemaal gelukt. Hopelijk vanavond wel.
Na mijn MK van vorige maand waarbij ik een week overtijd super lichte testen had bem ik trots op mijn knaller van vanmorgen (15 DPO):
Wowww super!!! Ik wil ook weer,mijn testje was vanmorgen Omo-wit!! Maar ben dan ook nog niet overtijd. Probeer er van te genieten!
Gefeliciteerd Dreames! Hier minder geluk, na 2 dagen van licht positief ( na mijn NOD!) kon ik vandaag amper nog een streepje ontdekken. Dus ook deze maand was ik eerst blij en voel me nu K*T. Op naar de volgende ronde dus maar weer....en hopelijk nu eens een mooie knaltest en een plakbeeb
@Dreames, gefeliciteerd!!! @Hellen, Balen meid. Had het eerlijk gezegd een beetje verwacht. Je testjes waren voor 2 dagen achter elkaar wel erg licht gebleven.
I know..maar het is wel zwaar vervelend dat ik nu 2 maanden achter elkaar dit "grapje" heb. Het waren immers testen op of na NOD. En dus mag je het rekenen als VMK. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld en de spotting is weer weg. Nu weet ik inmiddels dat dit soort zaken in soms wel 70% van de gevallen voorkomt en ik als 40-er natuurlijk nog veel méér kans loop op zaken die misgaan, dus ondanks het feit, dat ik er echt wel even goed naar van ban, probeer ik me te concentreren op het feit, dat het dus wél lukt, alleen niet helemaal en dat dit nog niet inhoudt, dat bij een volgende bevruchting ik wél gewoon zwanger kan raken...
Pff spanning hier alom, vanochtend met mijn stomme kop een dipstick van zwanger&kids gedaan ( vanwege mijn tempkaartje). Nou lijk ik een schaduw te zien, manlief zag eerst niets. Nogmaals laten zien in het licht met een ovutestje erboven zodat hij kon zien waar het streepje ongeveer moet staan, zijn reactie; "het is minimaal, maar ik zie wat". Nog veel te vroeg i know, nod ergens tussen de 16e en de 19e maar nu word t toch wel erg spannend.... Moest t ff delen, nu weer back to earth modus en ontopic